Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele koirarotua :)

Vierailija
15.08.2016 |

Kriteerini:
- kilttiluonteinen
- reipas lenkkikoira säälle kuin säälle
- keskikokoinen
- helppohoitoinen turkki

Olen miettinyt cockerspanielia mutta turkinhoito mietityttää

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa (60m2) ja ympärillä löytyy luontoa lenkkeilyyn ja koirapuistoon vien mielelläni leikkimään. Koiraharrastukselle (agility tms) minulla ei ole aikaa mutta ilman koiraakin lenkkeilen päivittäin ja juoksen noin 10-13km lenkkejä useampana päivänä viikossa joille mielelläni ottaisin koiran mukaan. (Luonnon)rantaa on lähellä joten voin viedä koiran uimaankin jotta se saa liikuntaa. Koirakokemusta on paimenkoirista mutta asuin tällöin omakotitalossa jossa oli suuri aidattu piha jossa koirat pystyivät olemaan ulkona kokopäivän niin halutessaan. Perustemput ja "käytöstavat" olen onnistuneesti opettanut paimenkoirille siis.

AP

Vierailija
22/22 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun kerrostalossa (60m2) ja ympärillä löytyy luontoa lenkkeilyyn ja koirapuistoon vien mielelläni leikkimään. Koiraharrastukselle (agility tms) minulla ei ole aikaa mutta ilman koiraakin lenkkeilen päivittäin ja juoksen noin 10-13km lenkkejä useampana päivänä viikossa joille mielelläni ottaisin koiran mukaan. (Luonnon)rantaa on lähellä joten voin viedä koiran uimaankin jotta se saa liikuntaa. Koirakokemusta on paimenkoirista mutta asuin tällöin omakotitalossa jossa oli suuri aidattu piha jossa koirat pystyivät olemaan ulkona kokopäivän niin halutessaan. Perustemput ja "käytöstavat" olen onnistuneesti opettanut paimenkoirille siis.

AP

Kovin pientä koiraa ei voi viedä noin pitkille lenkeille, eli isokokoisempi olisi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan