Nainen minkälaisia aloitteita teet miehille?
Missä ja miten teet aloitteen miehelle jos olet kiinnostunut hänestä?
Kommentit (7)
Töissä :D Olen nainen miesvaltaisella it-alalla, ja olen kaikki suhteeni löytänyt joko aikoinaan opinnoista tai myöhemmin töistä :D
Teen aloitteen juttelemalla ihan työasioita ja kaverustumalla arkisesti. Jos toinen vaikuttaa mielestäni siltä että sitä voisi kiinnostaa muukin kuin työkaveruus, voin hienovaraisilla eleillä vinkata siihen suuntaan, esim. alkaa hymyillä enemmän, katsoa pidempään tai pyytää miestä vaikka lounaalle. Miehen tehtäväksi on kyllä aina jäänyt se siitä eteenpäin aloitteen teko, joka useimmiten on ollut vaikka tuopilliselle illalla pyyntö.
En minkäänlaisia. Olen varattu ja aion sellaisena pysyäkin!
Minä nostan hameen helmaa ja näytän pimppiä miehelle. Näin ilmaisen yhdyntähalukkuuteni.
Olen parisuhteessa, joten en tee minkäänlaisia aloitteita, mutta sinkkuna ollessani yleisintä oli nähdä kiinnostavalta vaikuttava mies baarissa. Jos hän vastasi katseeseeni ja osoitti sanattomalla viestinnällä, että kiinnostaa, niin ennemmin tai myöhemmin ajauduttiin juttusille. Se, jolle oli luontevampaa lähteä esim. ostamaan kaljaa tai käymään WC:ssä, tuli juttelemaan. Ellen saanut vastausta katsekontaktiini niin en tehnyt mitään.
Netin kautta lähetin avausviestin kaikille sellaisille profiileille, jotka kiinnostivat.
Näiden tahojen ulkopuolella ei paljon tainnut tapahtua, joskus jossain pikaruokapaikassa aloin jutella jonkun miehen kanssa ja ehdotin että jatketaan juttua pöydässä, mutta syötyään hän poistui ulos tupakalle ja se siitä.
Tinderissä olen tehnyt muistaakseni kolme aloitusta, kaikki tyyliin "haluisitko panna mua?" kun olen seksiä halunnut ja aina olen seksiä saanut. Baarista kerran pokasin miehen kun kysyin että haluaako lähteä luokseni yöksi, lähti, ja sain seksiä. Yleensä annan kyllä miesten hoitaa tuon aloitteen.
Olen muun muassa pyytänyt kahville ja joskus oluelle, jos olen olettanut miehen olevan oluen ystävä. Olin aikoinani töissä firmassa, josta sain aika usein lippuja erilaisiin tapahtumiin, ja olen tarjoutunut niiden varjolla seuraksi muutamaan konserttiin ja yhteen jalkapallo-otteluun. Kolmelle miehelle olen tarjonnut ilmaiseksi jo maksamaani paritanssin alkeiskurssia, mutta vain yksi heistä suostui lähtemään mukaan ja hänkään ei viihtynyt kurssilla yhtä kertaa enempää. Joitakin kertoja olen ujouksissani antanut sanoilla ja eleillä vinkin, johon takuulla älyää tarttua, jos kiinnostaa, mutta eipä ole kiinnostanut. Ja kerran, pitkän keskinäisen kipinöinnin jälkeen, käännyin olkani yli höpöttämään tulleen miehen puoleen ja annoin hänelle suukon ja sain aikaan lisää kipinöintiä. Myöhemmin kävi ilmi, että hän oli ukkomies.
Olen edelleen sinkku.
Minuakin kiinnostaisi kovasti tietää.