Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: onko sinulla munaa antaa pakit fiksulle, mukavalle ja nätille naiselle jota et kuitenkaan halua seksuaalisesti?

Vierailija
14.08.2016 |

Olen tapaillut miestä, johon olen vakavasti ihastunut, mutta joka tapailun alussa sanoi että näkee minut enemmän kaverina ja kehotti jatkamaan muiden tapailua. Silti hän on edelleen monen kuukauden jälkeen yhteydessä, hyvin harvoin tosin. Tapaamiset ovat aina mukavia, ainakin minun mielestäni, mutta eivät sisällä fyysistä läheisyyttä. En kehotuksesta huolimatta ole voinut tapailla muita, koska mielestäni se olisi epäreilua tapailukumppaneita kohtaan, kun sydämessäni ei ole yhtään tilaa muille miehille.

Olen myös pitänyt tapaamisten aikana tunteitani vähän vakan alla, koska en halua painostaa miestä mihinkään mitä hän ei halua. Mies on alkanut ihmetellä ja kysellä, piilotanko jotain itsestäni. Nyt en osaa päättää, pitäisikö luopua tuosta viileästä fasadista ja olla vain avoimesti lääpällään kuten alussa olin. Ystäväni kehottaa olemaan suorempi ja avoimempi, mutta itse mietin voiko tässä käydä niin, että mies lämpenee sitten lopulta vääristä syistä - vaikkapa siksi että ei saa minua parempaakaan naista (tämä on ihan mahdollista) eikä halua jäädä yksin. En halua suhteeseen, jossa mies kokisi jotenkin tyytyvänsä minuun.

Siispä kysymys: kuinka moni teistä miehistä antaisi suoraselkäisesti pakit naiselle, jossa ei ole mitään sisäistä eikä ulkoista vikaa, joka on monen muun miehen silmissä kuumaa kamaa, ja vielä 10 vuotta miestä nuorempikin, jos nainen vielä kävisi ilmiselvästi aivan kuumana teihin monen kuukauden ajan?

Mies: onko sinulla munaa antaa pakit fiksulle, mukavalle ja nätille naiselle jota et kuitenkaan halua seksuaalisesti?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskoa suosiolla jos mies on suoraan sanonut ettei kiinnosta. Muuten jäät hätävaraksi ja satutat itsesi.

Vierailija
2/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Ei hän aivan suoraankaan ole sanonut, vaan sellaisella epämääräisellä tavalla josta tuli kuva, että haluaa jättää kuitenkin tunteille mahdollisuuden kehittyä. Itse haluaisin kyetä olemaan ainakin hänen ystävänsä, jos meistä ei muuta tulekaan. Mutta kyllä minun ensin pitäisi saada ne ihan selkeät pakit, jotta voin edes miettiä miten ystävyys voisi onnistua. Tällä hetkellä vain haaveilen hänestä enkä voi sille mitään, vaikka tiedän etteivät hänen tunteensa ainakaan vastaavia ole kuin minun.

Hän vaikuttaa yrittävän jotenkin pelata aikaa kanssani. Olisiko sittenkin parasta että itse vain näyttäisin tunteeni suoremmin? Siinähän ne pakitkin tulevat helpommin/nopeammin. Ja jos taas hän onkin vähän kiinnostunut, eikö se voi lisätä kiinnostusta että itsekin olen sitä avoimesti? Vai onko siinä juuri se riski, että päädyn tyytymissuhteeseen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon vapaita kunnollisia parisuhdetta haluavia miehiä ja naiset aina valitsee vain näitä pelimiehiä..

Vierailija
4/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin hvtin ärsyttäviä, kun ne ei voi antaa suoraa vastausta. Mulle ainakin pitää sanoa kyllä tai ei.

Vierailija
5/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorempana yhden naisporukan mukana, koska he olivat mukavaa seuraa ja vaihtelua sille ainaiselle äijäporukalle. Huomasin, että yksi tyttö oli minusta kiinnostunut ja koitin kaikkeni tehdä, että en antaisi mitään signaalia siihen suuntaan, koska pidin häntä kuitenkin mukavana ihmisenä ja olisin halunnut pitää hänet kaverinani. Nainen kuitenkin tuli yksi kertaa suoraa päälle ja suuteli minua, jolloin jouduin antamaan hänelle pakit. Itku tuli ja siinä meni sitten kaveruuskin. Kyllä me ihan väleissä oltiin, mutta ei enää lainkaan samanlaista rentoa ja mukavaa tunnelmaa. Nopeasti jäi koko porukassa oleminen.

Nyt olen pitkästä aikaa sinkkuna ja minulla ei ole uudella paikkakunnalla kavereita. Ajattelin alkaa tapailemaan naisia, joista olisi mukava saada kavereitakin. Saa nähdä onnistuuko tällä kertaa paremmin.

Vierailija
6/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin hvtin ärsyttäviä, kun ne ei voi antaa suoraa vastausta. Mulle ainakin pitää sanoa kyllä tai ei.

Naiset ovat yleensä todella herkkiä loukkaantumaan ja moni nainen ei ole tottunut saamaan pakkeja. Jos voin välttää varsinaisen pakkien antamisen vihjaamalla joka tilanteessa siihen suuntaan ettei kiinnosta, niin pyrin sen tekemään. Kaikki miehet eivät ole pillun tai parisuhteen perässä, vaan haluaisivat aidosti nähdä uudestaan, vaikka eivät olekaan kiinnostuneita naisesta siinä mielessä. Toki ymmärrän, että tilanne on turhauttava jos itse toivoisi suoria vastauksia. Tällöin kannatta vain kysyä suoraan. Eiköhän valtaosa onnistu tuolloin myös vastaamaan suoraan.

Vierailija
7/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut miestä, johon olen vakavasti ihastunut, mutta joka tapailun alussa sanoi että näkee minut enemmän kaverina ja kehotti jatkamaan muiden tapailua. Silti hän on edelleen monen kuukauden jälkeen yhteydessä, hyvin harvoin tosin. Tapaamiset ovat aina mukavia, ainakin minun mielestäni, mutta eivät sisällä fyysistä läheisyyttä. En kehotuksesta huolimatta ole voinut tapailla muita, koska mielestäni se olisi epäreilua tapailukumppaneita kohtaan, kun sydämessäni ei ole yhtään tilaa muille miehille.

Olen myös pitänyt tapaamisten aikana tunteitani vähän vakan alla, koska en halua painostaa miestä mihinkään mitä hän ei halua. Mies on alkanut ihmetellä ja kysellä, piilotanko jotain itsestäni. Nyt en osaa päättää, pitäisikö luopua tuosta viileästä fasadista ja olla vain avoimesti lääpällään kuten alussa olin. Ystäväni kehottaa olemaan suorempi ja avoimempi, mutta itse mietin voiko tässä käydä niin, että mies lämpenee sitten lopulta vääristä syistä - vaikkapa siksi että ei saa minua parempaakaan naista (tämä on ihan mahdollista) eikä halua jäädä yksin. En halua suhteeseen, jossa mies kokisi jotenkin tyytyvänsä minuun.

Siispä kysymys: kuinka moni teistä miehistä antaisi suoraselkäisesti pakit naiselle, jossa ei ole mitään sisäistä eikä ulkoista vikaa, joka on monen muun miehen silmissä kuumaa kamaa, ja vielä 10 vuotta miestä nuorempikin, jos nainen vielä kävisi ilmiselvästi aivan kuumana teihin monen kuukauden ajan?

Suurin osa naisista on suhteessa jossa mies kokee vain tyytyneensä häneen.Muutenhan kaikilla miehillä olisi joku supermalli.

Vierailija
8/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut vaikka kuinka monelle todella kauniille naiselle pakit, monet näistä olivat huoranneet pitkin kaupunkia osa taas ei vain ollut minun tyyppiäni.

Vierailija
9/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon vapaita kunnollisia parisuhdetta haluavia miehiä ja naiset aina valitsee vain näitä pelimiehiä..

Toimiiko pelimies mielestäsi aloituksessa kuvatulla tavalla? Minä satun olemaan niitä naisia, joita pelimiehet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Tämä on itse asiassa ensimmäinen vähän vähemmän suoraviivainen tapailujuttuni ikinä, ja varmaan siksi olenkin aika avoimin mielin suostunut tässä hidastelemaan ja arpomaan.

Kyllä tämä kyseinen mies on erittäin kunnollinen monella mittarilla mitattuna, ja haluaa vakavaa parisuhdetta. Hänellä vain on tietyt mieltymykset, joihin en ilmeisesti kovin hyvin sovi. Itse ajattelen, että niistä pinnallisimmista mieltymyksistä ihminen kasvaa kyllä ajan kanssa ulos (ainakin minulle ja melkein kaikille kavereilleni on käynyt niin - tosin jo paljon nuorempana siihen nähden, minkä ikäinen ko. mies on tällä hetkellä). Mutta mikä on paras tapa edetä kunnioittavasti? Näyttää ihastus suoraan ja vähän flirttaillakin ja kosketella toista jne., vai selkeä etäisyys ja viileä asenne?

Hmm, ehkä minun kannattaisi kysyä tämä siltä mieheltä itseltään. :D

ap

Vierailija
10/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi pakkeja. Olen mies, joka ei voi valita. Lähinnä kenet satun saamaan. Fiksu ja nätti olis jo iso voitto.

Vierailija
11/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkö? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on suhteessa jossa mies kokee vain tyytyneensä häneen.Muutenhan kaikilla miehillä olisi joku supermalli.

Kaikkien miesten näkökulmasta naisen tärkeimmät ominaisuudet eivät ole niitä, jotka supermalleilla ovat tapissa. Itse pidän miehistä, jotka ovat erityisen kaukana tästä ajattelutavasta, ja luultavasti myös tämä nykyinen tapailukumppani kuuluu siihen joukkoon. Silti nainen voi olla muullakin tavalla seksuaalisesti epäkiinnostava kuin siten, ettei hän ole supermalli. Myös tällaisen miehen mielestä.

ap

Vierailija
12/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tyytyisi mieheen jolle en olisi ykkösvaihtoehto. Olisin mielummin sinkkuna lopun ikääni. Älä ihmeessä haikaile tuollaisen perään ansaitset parempaa.

Vierailija
13/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuora tai ympäripyöreä vastaus = ei. Olkaa hyvät.

Vierailija
14/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko pelimies mielestäsi aloituksessa kuvatulla tavalla? Minä satun olemaan niitä naisia, joita pelimiehet eivät ole koskaan kiinnostaneet. Tämä on itse asiassa ensimmäinen vähän vähemmän suoraviivainen tapailujuttuni ikinä, ja varmaan siksi olenkin aika avoimin mielin suostunut tässä hidastelemaan ja arpomaan.

Kyllä tämä kyseinen mies on erittäin kunnollinen monella mittarilla mitattuna, ja haluaa vakavaa parisuhdetta. Hänellä vain on tietyt mieltymykset, joihin en ilmeisesti kovin hyvin sovi. Itse ajattelen, että niistä pinnallisimmista mieltymyksistä ihminen kasvaa kyllä ajan kanssa ulos (ainakin minulle ja melkein kaikille kavereilleni on käynyt niin - tosin jo paljon nuorempana siihen nähden, minkä ikäinen ko. mies on tällä hetkellä). Mutta mikä on paras tapa edetä kunnioittavasti? Näyttää ihastus suoraan ja vähän flirttaillakin ja kosketella toista jne., vai selkeä etäisyys ja viileä asenne?

Hmm, ehkä minun kannattaisi kysyä tämä siltä mieheltä itseltään. :D

ap

Ei tuo kuulosta mielestäni lainkaan pelimieheltä. Pelimieshän toimii nimenomaan siten, että nainen kuvittelee tämän olevan täysin rakastunut häneen ja nainen antaa siten kaikkensa. Jossain vaiheessa pelimies kyllästyy ja löytää paremman ja poistuu. Tuollainen jahkailu vaikuttaa siltä, että mies ei ole kiinnostunut, mutta ei ole tällä hetkellä mitään muutakaan, joten jatkaa tapailua ihan vain tapailun ilosta. Jos hän on sen jo sinulle sanonut, ettei ole kiinnostunut mistään säädöistä kanssasi, niin hän pelaa ihan avoimin kortein ja reilusti.

eri

Vierailija
15/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuora tai ympäripyöreä vastaus = ei. Olkaa hyvät.

Näinhän se menee. Jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä osaa sen sanoa jos nainen selvästi ehdottelee ellei ole ERITTÄIN ujo tapaus. Tällöin kyllä puhutaan jo sellaisesta ujoudesta, että näkyy miehen erittäin jäykkänä käyttäytymisenä.

Vierailija
16/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tyytyisi mieheen jolle en olisi ykkösvaihtoehto. Olisin mielummin sinkkuna lopun ikääni. Älä ihmeessä haikaile tuollaisen perään ansaitset parempaa.

Aika harvoin ihmiset saavat sitä ykkösvaihtoehtoaan. Sellaiseksi voi kuitenkin ajan kanssa tulla tai sen aseman voi menettää.

Vierailija
17/20 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki naiset. Uskokaa nyt että on niitä muitakin kivoja/hyviä/jänniä/whatever miehiä kuin juuri se yksi. Mikä ihmeen pakkomielle muijilla on aina juuttua johonkin "vaikeaan" tapaukseen? Ihan varmasti ei ole uniikki, se on varma.

Vierailija
18/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki naiset. Uskokaa nyt että on niitä muitakin kivoja/hyviä/jänniä/whatever miehiä kuin juuri se yksi. Mikä ihmeen pakkomielle muijilla on aina juuttua johonkin "vaikeaan" tapaukseen? Ihan varmasti ei ole uniikki, se on varma.

Mitä tarkoitat "uniikilla"? Minun jokainen mieheni on tähän mennessä ollut kyllä tosi ainutlaatuinen tapaus; sellainen että toista samanlaista ei ole elämän aikana tullut vastaan. Miksi ihmeessä pitäisi olettaa, että tämä ihastukseni ei sitä olisi?

ap

Vierailija
19/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei huoli sellaista miestä jota ei oikeasti halua on tunteitaan rehellisesti kuunteleva emansipoitunut rohkea seikkailija.

Mies joka ei huoli sellaista naista jota ei oikeasti halua on sika.

Vierailija
20/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei huoli sellaista miestä jota ei oikeasti halua on tunteitaan rehellisesti kuunteleva emansipoitunut rohkea seikkailija.

Mies joka ei huoli sellaista naista jota ei oikeasti halua on sika.

WTF? Nimenomaan tuossa sanoin, että en halua suhteeseen tämän miehen kanssa jos hän ei oikeasti halua minua. Siinä tapauksessa haluan olla hänen ystävänsä. En huomannut kenenkään muunkaan puhuneen, että tällainen mies olisi sika. Joku lassukka kävi jotain uikuttamaan pelimiehistä, mutta eipä osunut sekään tällä kertaa.

Olisiko mahdollista jättää edes jossain keskustelussa nuo MA-teoretisointiharhat ja saamattomien miesten katkeroinnit väliin?

ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän