Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän hitto siinä on että naapuri aloittaa musiikin luukuttamisen poikkeuksetta aina klo 21 jälkeen?

Vierailija
14.08.2016 |

Ihmettelen tuollaisia ihmisiä. Joskus alkaa musiikin pauhaus keskiyöllä. Miten joku voi elää noin ettei yhtään ajattele toisia?
t.kukkahattutäti, joka ottaa naapurinsa huomioon

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juo ja alottaa alkuillasta. Klo 21 jo kivassa tumussa..

Vierailija
2/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naapurit sallivat sen. Eli alat pitämään kirjaa häiriöstä )päivä, kellonajat ja kuvaus häiriöstä) ja ilmoitus isännöitsijälle. Parempi jos saat naapurit tekemään saman tai useamman naapurin allekirjoittamaan valitukset. Poliisillekin voi soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naapurit sallivat sen. Eli alat pitämään kirjaa häiriöstä )päivä, kellonajat ja kuvaus häiriöstä) ja ilmoitus isännöitsijälle. Parempi jos saat naapurit tekemään saman tai useamman naapurin allekirjoittamaan valitukset. Poliisillekin voi soittaa.

Olen tehnyt valituksen isännöitsijälle. Hetkeksi tuo hiljeni (lieneekö ollut kesälomareissulla) mutta nyt on aktivoitunut taas uudestaan. Olen kys. mölyäjän ainoa seinänaapuri eli muista naapureista ei ole tässä tapauksessa apua. Olisinkin karski köriläs niin menisin vähän jututtamaan, mutta pienikokoisena täti-ihmisenä en rehellisesti sanottuna uskalla. En tiedä ollenkaan minkälaista porukkaa seinän takana asuu.

Tässä talossa on niin paperinohuet seinät. Kuulen selvästi mitä tuo kuuntelee... (Sillä on kaikenlisäksi huono musiikkimaku).

Tyyppi taitaa tosiaan heräillä siinä vaiheessa kun minä olen käymässä nukkumaan. Päivisin sieltä kuuluu harvoin mitään.

Vierailija
4/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kukaan ei tee mitään ja häiriköinti jatkuu.

Vierailija
5/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt valituksen isännöitsijälle. Hetkeksi tuo hiljeni (lieneekö ollut kesälomareissulla) mutta nyt on aktivoitunut taas uudestaan. Olen kys. mölyäjän ainoa seinänaapuri eli muista naapureista ei ole tässä tapauksessa apua. Olisinkin karski köriläs niin menisin vähän jututtamaan, mutta pienikokoisena täti-ihmisenä en rehellisesti sanottuna uskalla. En tiedä ollenkaan minkälaista porukkaa seinän takana asuu.

Tässä talossa on niin paperinohuet seinät. Kuulen selvästi mitä tuo kuuntelee... (Sillä on kaikenlisäksi huono musiikkimaku).

Tyyppi taitaa tosiaan heräillä siinä vaiheessa kun minä olen käymässä nukkumaan. Päivisin sieltä kuuluu harvoin mitään.

Soita 112 ja tee uusi valitus. Voit myös tallentaa mökää todisteeksi. Edes päivällä ei saa soittaa musiikkia häiritsevästi.

Vierailija
6/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten teet niitä valituksia lisää ja mahdollisimman hyvin dokumentoituina. Siitä on hyötyä, jotta isännöitsijä uskoo ja toisekseen isännöitsijä tarvitsee niitä, jos aikoo antaa varoituksia tai jopa häädön. Poliisien soittaminenkaan ei ole liioteltua, jos ei uskalla itse valittaa. Tämän lähestymistavan plussana on lisäksi se, että poliisin käynnistä jää todiste, jota voi tarvittaessa käyttää.

t. 2, joka on laittanut pari häirikköä kuriin

Vierailija
7/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi jeesus että on raivostuttavia tommoset. Jos kännissä pitää musiikkia luukuttaa niin juo joko aiemmin päivällä tai käyttää kuulokkeita! 

Mulla oli joskus naapuri jonka kämpästä aina öisin kuului musiikkia, tarpeeksi kauan se häiritsi ja kun paikansin äänen lähteen, laitoin postiluukkuun lapun että voisitko hiljentää sitä möykkää kun ei pysty nukkumaan. Alkoi hiljentyä! 

Tai sitte vaan soitat sinne talonmiehelle ja isännöitsijälle. 

Vierailija
8/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku luukutta kajareilla kerrostaloissa? Luulis jo että kaikki kuuntelee kuulokkeilla tätä nykyä. Eniten häiritsee kuitenkin ne poppiautot jotka jumputtaa sitä teknopaskaansa ja luulevat, että kaikki ympärillä olevat ihmisetkin rakastaa sitä meteliä.

Vierailija
9/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vetänyt sitä turpiin. Mummies veti ja hiljaista on ollut ;-)

Vierailija
10/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee silloin ysin kieppeissä kotiin.

Vierailija
11/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän töistä tuohon aikaan ja haluaa sitten rentoutua

Vierailija
12/12 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vetänyt sitä turpiin. Mummies veti ja hiljaista on ollut ;-)

Kieltämättä naurahdin kuvitelmalle siitä, että menen soittamaan naapurin ovikelloa ja kun ovi avautuu niin kerron ystävällisesti tulevani nyt vetämään häntä turpaan. Ehkä en kuitenkaan... Pelkurina jatkan valituksien tekemistä isännöitsijälle ja jos oikein rohkaistun niin saatan jopa heippalapun kirjoittaa.

-kukkahattutäti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme