Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut tuntee kaikki, mutta mä en tunne ketään?

Vierailija
14.08.2016 |

Miten voi olla mahdollista, että mulla on sata kertaa enemmän tuttuja, kuin itse tiedän ihmisiä. Jotkut ihan tv:stä ja radiostakin tutut tunnistaa mut kadulla, kaupassa, leikkipuistossa yms. En siis ole mikään missi ja ihan vaan normaalit älynlahjat löytyy. Olen kyllä tosi sydämellinen, aito ja suorapuheinen. Hauskakin myös ja rohkea. Mutta silti. Tämä on sen verta jännä tilanne, että piti avautua. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Voiko tälläistä "olematonta" julkisuutta hyödyntää jotenkin esim. työasioissa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole mitään läpändeeriä. Äsken mietin, että onko mun erikoistaito sitten saada härdellejä aikaiseksi, kun tässäkin kävi näin. Innostan näköjään ihmisiä. Jos pidät tätä vitsinä, mua sivutaan useasti tv-keskusteluissa, radiossa yms. Aika monet toimittajat, juontajat ja radiopersoonat tosiaan tuntee mut.

T. ap

Paranoidinen skitsofrenia.

Ei ollut ollenkaan kauniisti sanottu tuo, mutta ei ole. Jos sulla on jotain julkistuttuja, jotka pyörii netissä, kysyppä vain, tulet yllättymään.

Niin mitä ihmettä pitäisi julkkistutuilta kysyä? Niitä löytyy kyllä, mutta en silti mitenkään osaa arvata että kukas se sinä sitten olet.

Niin ja mielenkiintoinen tuo ap:n asenne! Siis meillä muilla täällä mahdollisesti saattaa vain olla jotain julkkistuttuja, mutta sehän ei tietenkään voi olla mitenkään mahdolista, että joku meistä saattaisi olla ihan itse tunnettu henkilö!! Että tämä ap, "wannabejulkkis" kuvittelee olevansa yksi ja ainoa kuuluisuus tällä hetkellä palstailevista henkilöistä.. ;)

Vierailija
22/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just så. Alla känner apan men apan känner ingen. Så ochså här i österbotten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut nyt olevan aika sekaisin, ap. Suosittelisin että keskustelet jonkun kanssa ihan live-elämässä näistä ajatuksistasi, ja kysyt että miltä kuulostaa. Minä lähtisin kanssasi melkein samalta istumalta lääkäriin, jos olisit ystäväni.

Vierailija
24/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole mitään läpändeeriä. Äsken mietin, että onko mun erikoistaito sitten saada härdellejä aikaiseksi, kun tässäkin kävi näin. Innostan näköjään ihmisiä. Jos pidät tätä vitsinä, mua sivutaan useasti tv-keskusteluissa, radiossa yms. Aika monet toimittajat, juontajat ja radiopersoonat tosiaan tuntee mut.

T. ap

Ei ollut ollenkaan kauniisti sanottu tuo, mutta ei ole. Jos sulla on jotain julkistuttuja, jotka pyörii netissä, kysyppä vain, tulet yllättymään.

Niin mitä ihmettä pitäisi julkkistutuilta kysyä? Niitä löytyy kyllä, mutta en silti mitenkään osaa arvata että kukas se sinä sitten olet.

Niin ja mielenkiintoinen tuo ap:n asenne! Siis meillä muilla täällä mahdollisesti saattaa vain olla jotain julkkistuttuja, mutta sehän ei tietenkään voi olla mitenkään mahdolista, että joku meistä saattaisi olla ihan itse tunnettu henkilö!! Että tämä ap, "wannabejulkkis" kuvittelee olevansa yksi ja ainoa kuuluisuus tällä hetkellä palstailevista henkilöistä.. ;)

Älä laita sanoja mun suuhun, törppö! Hyvin voitkin olla joku radiopersoona ja julkkuja täällä vilisee, sata varma. Kirjoitin, että olen jonkinlainen julkkis somessa, en siis todellakaan mikään kuuluisa. Halusin avautua tästä kummallisesta tilanteesta, kaikista eniten pyyhkisin asian pois. Nyt se ei ole mahdollista, joten mitä tehdä / elää tämän asian kanssa.

Vierailija
25/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitään...

Vierailija
26/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko bloggaaja?

Vierailija
27/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

Älä laita sanoja mun suuhun, törppö! Hyvin voitkin olla joku radiopersoona ja julkkuja täällä vilisee, sata varma. Kirjoitin, että olen jonkinlainen julkkis somessa, en siis todellakaan mikään kuuluisa. Halusin avautua tästä kummallisesta tilanteesta, kaikista eniten pyyhkisin asian pois. Nyt se ei ole mahdollista, joten mitä tehdä / elää tämän asian kanssa.

Siis hetkinen? Alunperin mainitsit, että sinut tunnistetaan kadulla, kaupassa, leikkipuistossa jne.

Nyt se muuttui, että olet "jonkinlainen julkkis somessa"? :D

Vierailija
28/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jutuissa ei oo päätä eikä häntää, tosi epäselviä nämä sun viestit! Ootko paikallinen kylähullu? Keravallakin on se jediritari, jonka kaikki tietää :D jos oot vähän samanlainen hullu persoona?

Vierailija
29/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko bloggaaja?

En.

Vierailija
30/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ap nyt ihan ekaks mistä toi sun harhaisuus johtuu... ai niin, skitsofreniassahan on tyypillistä että henkilö kuvittelee olevansa vaikka jeesus mutta elää itse niin harhoissaan ettei voi ymmärtää että se on harha. Toivotaan että sun lähipiiri edes huomaa tilanteesi ja hommaa sulle apua.

Vierailija
31/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

Siis hetkinen? Alunperin mainitsit, että sinut tunnistetaan kadulla, kaupassa, leikkipuistossa jne.

Nyt se muuttui, että olet "jonkinlainen julkkis somessa"? :D

Somen kautta, ei siitä sen enempää. Otsikon pointti oli, että mut tuntee paljon enemmän ihmisiä, kuin mitä itse tunnen.

Vierailija
32/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä ap nyt ihan ekaks mistä toi sun harhaisuus johtuu... ai niin, skitsofreniassahan on tyypillistä että henkilö kuvittelee olevansa vaikka jeesus mutta elää itse niin harhoissaan ettei voi ymmärtää että se on harha. Toivotaan että sun lähipiiri edes huomaa tilanteesi ja hommaa sulle apua.

Ei mulla ole skitsofreniaa, sori. Taas koitat mustamaalata minua, mikä on oikeasti aika törkeetä, kun aika asiallisesti kerron tässä ketjussa. Ja etkö nyt nää jutun juurta? Rivien välistä kerron, että en todellakaan halua, että mut tunnistaisi mulle tuntemattomat ihmiset.

Netti on vaarallinen paikka, kun täällä riuhuu kaiken maailman empatiakyvyttömät hullut. Toisista ihmisistä voi kirjoittaa ihan mitä törkyä vain, ja sillä ei ole kirjoittajalle mitään väliä. Sairasta.

Vierailija
33/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetan vastaamisen tähän ketjuun. Eli jos joku hullu alkaa kirjoittelemaan törkeyksiä tähän ketjuun, se en ole minä.

T. ap

Vierailija
34/34 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain mt-ongelmissa on tällaista oirehdintaa. Ovatko nämä tuntemukset uusia, ahdistavatko ne sinua? Vai onko sinusta aina tuntunut siltä, että kaikki tuntevat sinut?

Mulla oli just psykiatrin haastattelu jossa oli tuollaisia kysymyksiä, tuntuuko että kaikki puhuvat sinusta, ja kaikki mitättömätkin asiat on viesti juuri sinulle. En tiedä mitä sairautta sillä haetaan mutta sellaista mulla ei ainakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi