Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää varakas mies elättäjäksi?

Vierailija
14.08.2016 |

Olen kyllästynyt jatkuvaan köyhyyteen. Jos mies rahoittaa elämääni niin vastavuoroisesti olen valmis siivoamaan, pesemään pyykit, laittamaan hänelle ruuat valmiiksi kun tulee töistä, harrastamaan seksiä aina kun hän sitä haluaa ja ehkä jopa tekemään hänelle jälkeläisen.

Luonteeltani olen tasapainoinen, positiivinen, en valita enkä nalkuta. Ihan tavallinen mies kelpaa kunhan on varakas ja mielellään sopivasti miehekäs ja dominoiva. Uskollinenkaan ei tarvitse olla, kunhan on rehellinen ja avoin suhde on yhdessä sovittu.

Olen 28- vuotias lapseton, itsestäni huolehtiva, koulutukseltani sairaanhoitaja mutta mielelläni olisin kotona huolehtimassa miehen tarpeista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täältä.

Vierailija
2/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla kaunis. Ja sitkun kyllästyy nii vaihtaa nuorempaan, vau olipa hyvä diili!

Luis vuittoni käteen ja espalle pyörimään hopi hopi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, sori. 

Vierailija
4/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokaa joku hyvän alan opiskelija. tiedän, tylsää eikä edes aluksi rahakasta jos koskaan. mutta se lienee se helpoin tie. toinen vaihtoehto on pokata joku keski-ikäinen, mutta jos heillä on rahaa, ovat he naimisissa ja saavat melkeinpä kenet vaan jos lähtevät lätkimään, joten riittääköhän tasosi...

Vierailija
5/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pokaa joku hyvän alan opiskelija. tiedän, tylsää eikä edes aluksi rahakasta jos koskaan. mutta se lienee se helpoin tie. toinen vaihtoehto on pokata joku keski-ikäinen, mutta jos heillä on rahaa, ovat he naimisissa ja saavat melkeinpä kenet vaan jos lähtevät lätkimään, joten riittääköhän tasosi...

Ei haittaa jos on keski-ikäinen. Ap

Vierailija
6/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta tuo avoin suhde sinun osaltasi, ei varmaan sovi sille maksaja miehelle , veikkaan vaikka olisi kuinka huumorintajuinen 😃

Uskon että oikeasti erittäin harva mies pitää ajatuksesta että, useat muut miehet käyvät naimassa hänen naistaan ja hän maksaa kaiken kivan ylläpidon ja mahdollistaa helpon elämän .

Jos olet lihava tai jotenkin ulkoisesti poikkeavan näköinen se ei ainakaan paranna mahdollisuuksia tuohon unelmaasi.

Ps:ihan tiedoksi vaan tämä ei välttämättä ole paras mahdollinen media tai mainospaikka , ehkä lehti-ilmoitus Aamulehteen,Helsingin sanomiin, Satakunnan kansaan , Turun sanomiin tai vastaavaan voisi toimia paremmin , myös tori.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän