Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten lihota??? Auttakaa!!!!

Vierailija
14.08.2016 |

Oon 16v poika ja 167cm/50 kg aamuisin mitatessa ja vaa' asssa käydessä.

Mulla tuli 15 v täyttäessä kasvupyrähdys (pituutta tuli n. 10cm vuodessa) nyt yhä kasvan sellaista 6-7 cm vuodessa.

Olen aivan liian laiha. Selässä näkyy lapaluut ja selkäranka. Kannikoiden korkeudella vartalon sivussa näkyy kauheat "lommot"

Lisäksi käteni ovat kauheat tikut.

En vain liho, vaikka yrittäisin syödä kuinka. Tai minulla tulee ennen lihomista stoppi syömiseen. En vain jaksa päivästä toiseen tankata, kun siitä ei ole edes mitään hyötyä.

Miksi en liho??? Syön kyllä todella vähän vihanneksia ja hedelmiä. Mutta muuten reiluja annoksia..

Kertokaa joku oikeasti miten mun pitää syödä, että lihoan?????

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti ja riittävästi. Tarpeeksi hiilareita, proteiinia ja rasvoja. Riittävää kasvisten, marjojen ja hedelmien käyttöä unohtamatta.

Jos vointi on hyvä ja olo energinen, ei pitäisi olla syytä huoleen.

Epäterveellisellä ruoalla mällääminen ei ole eduksi.

Aika tekee tehtävänsä :)

Vierailija
2/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi poika parkaa, onko sinuunkin uponnut läskidenialistinen maailmankuva jossa "alle 100 kiloset punnitaan neuvolassa"? Kuuleppas nuori mies. Olet aivan hyvän kokoinen. Älä tee sitä virhettä että alkaisit lihottaa itseäsi muodon vuoksi. Panosta ennemmin terveelliseen liikuntaan ja normaaliin ruokahalun mukaiseen syömiseen. Kyllä se siitä menee niin kuin luonto on tarkoittanut. Tämä saattaa olla hieman väärä palsta kysellä näistä painoasioista sattuneesta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siatkin lihotetaan viljoilla. Syö paljon vehnää, ruista ja muita viljoja. Lisää sokeria. Murot ovat hyvä keino lihoa.

Vierailija
4/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon että ikä tekee tehtävänsä tässä asiassa. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota siihen että syö riittävän usein ja monipuolisesti (aamupala/välipala/lounas/välipala/päivällinen/iltapala). Kuten edelläkin mainittiin, epäterveellisellä ruualla (sokeri, rasva, vehnäjauho) ei kannata itseään lihottaa.

Vierailija
5/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Lihasmassan kertyminen alkaa, kun olet päässyt pituuteesi. Miehillä pituuskasvua voi jatkua yleisesti yli 20-vuotiaaksi asti.

Katselehan ympärillesi. Ikäisissäsi on ihan tavallista olla hyvin hoikka. Se kuuluu nuoruuteen.

Syö terveellisesti ja monipuolisesti. Älä yritä lihottaa itseäsi roskaruoalla. Siitä ei tule koitumaan muuta kuin ikävyyksiä myöhemmällä iällä.

Vierailija
6/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko liikuntaa?

Jos et, niin aloita. 

Liikunta tuo näläntunnetta ja voit syödä määrällisesti enemmän, tietysti syöt sitten kunnon ruokaa etkä mitään mättöä.

Vierailija
7/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lihottaja on maissi. Juustonaksuja, corn flakesia tms. Maissilla lihotetaan filmitähdet jos sitä tarvitaan rooleihin.

Älä ala sokeria mättämään, saat vielä vaivoiksesi huonon ihonkin. Tuo laihuus voi myös tietysti viitata imeytymishäiriöön. Selvitä vähän miten sukulaismiehet on kasvupyrähdyksen käyneet läpi, oliko he yhtä laihoja jossain vaiheessa. Jos olivat, osaavat kertoa miten homma etenee.

Mutta tosiaan, viljat lihottaa ja ns, paleo eli liha+kasvikset yhdessä laihduttaa. Syö tasapainoisesti ja muista juoda vettä! Lihaksia saat salilla.

Vierailija
8/8 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleaa voileipää runsaalla margariinilla jokaisen ruoan yhteydessä ja myös välipaloilla. Maistuu parhaalta, kun paahdat leivät. Lämpimään leipään saat helposti upotettua suuren määrän margariinia.