Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla ystäviä?

Vierailija
13.08.2016 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rakastaa naista tulisesti 75 kilogrammaan asti mutta ylimenevän osan kanssa olen vain ystävä.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Itselläni paras ystäväni on mies, mun exä. Ja on myös työkavereita, joiden kanssa ollaan ystäviä, käydään kaljalla tai katsomassa fudista tms ja juttelemassa. 

Vierailija
4/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti voi. Tärkeää on kuitenkin, että molemmat tietävät, että kyse on "vain" ystävyydestä. Huono juttu on, jos toinen rakastuu, mutta toinen ei halua seurustelua. Jos toinen alkaa seurustella, voi ystävyys muuttua hankalaksi, jos toisen uusi seurustelukumppani ei usko 100 %:isesti, että kyse on vain ystävyydestä.

Vierailija
5/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itselläni ei ole kuin yksi naispuoleinen kaveri. Haluaisin lisää naisia ystäviksi. T: mies 33v 

Vierailija
6/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ystävistäni on naisia ja olen heteromies.

Vierailija
7/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
8/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Olen mielummin ystävä miesten kanssa, tulee vähemmän selkään puukotuksia. Harmi vaan että kaikki miespuoliset ystäväni ovat aikojen saatossa jääneet elmästäni, pariutumisen myötä. Ehkä vaimot eivät ymmärrä että miehensä voivat olla ystäviä naisen kanssa, joka on myöskin naimisissa eikä näin ollen ollenkaan siinä mielessä kiinnostunut. Kaipaisin kyllä taas miespuolista ystävää, mutta olen aika ujo tutustumaan.

N34

Vierailija
9/9 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vaikkakin ystävyys on vähän erilaista kuin naisen kanssa. Ei puhuta esim menkoista tai alusvaatteista tms... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi