Naapurin kessuttelijat
Pyysin ystävällisesti tupakoimaan toisella puolella taloa jolloin savu/haju ei tulisi suoraan makuuhuoneeseeni ja terassilleni. Eivät näemmä suostuneet. No, pitää ensi keväänä ottaa yhteyttä isännöitsijään. Voi loppua tupakointiniin etu kuin takapihalla.
Kommentit (13)
mä ainaki tupruttelisin entistä enemmän jos naapuri valittaisi
Rivitalossa et tosiaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa et tosiaan voi mitään.
Miksei rivitalossa voi mitään? Koskee uusi laki myös terasseja, ei pelkkiäparvekkeita.
Vierailija kirjoitti:
Okt maalla?
Ehkä tupakoijat hankkivat ensi keväänä. Luulen että taloyhtiömme enemmistö on tupakointikiellon kannalla. Ap
tupakoitsija kirjoitti:
mä ainaki tupruttelisin entistä enemmän jos naapuri valittaisi
pikkusielu
Parveketupakointiin harkitaan kieltoa tietyin ehdoin. Homma on jäässä ja siitä tulee eeppisiä oikeuskeissejä. Rivarissa tms. Voi kessutella jatkossakin omalla pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Parveketupakointiin harkitaan kieltoa tietyin ehdoin. Homma on jäässä ja siitä tulee eeppisiä oikeuskeissejä. Rivarissa tms. Voi kessutella jatkossakin omalla pihalla.
Tutkipa uutta lakia uudestaan. Koskee ihan yhtä lailla rivitalon terasseja kuin parvekkeitakin. Eli myösniille voidaan hakea tupakointikieltoa.
http://koti.kapsi.fi/~hercules/sekalaista/tupakointi.pdf
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1976/19760693#L5
Pitää olla hyvät perusteet, että yksittäisen henkilön pyynnöstä tupakointi voidaan kieltää parvekkeella ja/tai muilla aluiella.
Me asutaan okt:ssa ja jopa täällä kantautuu ikkunasta naapurin tupakansavut jos sattuu tännepäin tuulemaan. Ei ole oikeasti yhtään kivaa haistella toisten röökinkatkuja kun ei itse polta, mutta ei auta kuin sulkea ikkuna joksikin aikaa. Voin vain kuvitella mitä piinaa olisi asua kerrostalossa (tai rivarissa) jos naapurissa asuu ketjupolttaja :( Polttajat eivät tunnu asiaa ymmärtävän. Hajua voisi verrata vaikka valkosipuliin - jos joku inhoaa valkosipulin tuoksua yli kaiken ja sitten sen tuoksu leijailisi monta kertaa päivässä kotiin, ei kiva.
Jos on rivitalo niin turhaan käniset.