Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just tietää et mun tapailema nainen on ollut joskus tosi läski

Vierailija
13.08.2016 |

Siis näin kuvia sen kotona, kun kävin siellä ekaa kertaa. On ollut joskus tosi lihava ja sano painaneensa melkeen 140kg jossain vaiheessa. En olis ikinä uskonu!! On nyt siis normipainonen... mut epäilyttää. Entä jos se taas alkaa lihoo muodottomaks? Kannattaako tähän lähtee? On mukava nainen muuten ja tää nyt vaan vaivaa mua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata alkaa, nainen ansaitsee parempaa.

Vierailija
2/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin joskus 100kg ja ihmiset kauhistelevat kun saavat tietää ja sanovat tyhmiä niinkuin "mut sä näytät niin normaalilta". Jokainen ihminen voi lihoa, entinen läski sentään tietää miten laihtua.

Vierailija
4/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän vasta tapailette. Kannattaa katsoo miten muuten menee, ehkä tienne eroaa ihan muista syistä.

Vierailija
5/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ihan sen naisen takia. Hänelle sopii paremmin mies jota ei mahdollinen lihominen noin kovasti pelota.

Vierailija
6/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha selvä trolli. Jos nainen on painanut joskus 140kg, niin luulisi hänellä näkyvän löysää ihoa.

Vierailija
7/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, ihan sen naisen takia. Hänelle sopii paremmin mies jota ei mahdollinen lihominen noin kovasti pelota.

Siis mielestäsi ainoastaan sillä on väliä, mikä naiselle sopii paremmiin, ja se on täysin samantekevää mkä miehelle sopii paremmin?

Tuollainen ajattelu on tyypillistä miesvihaajille ja kertoosinusta paljon.

Vierailija
8/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä naisella on aika paljon itsekuria jos on kerran onnistunut laihduttamaan noin paljon, se on hyvä merkki. Suurin osa lihavista ei edes tee asian eteen mitään ja kuvittelee olevansa "muodokkaita aitoja naisia"

Vierailija
9/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen entinen superläski, nykyään normaali. Treffailin hetken miestä, joka vaikutti normaalilta kilmansiin treffeihin saakka. Siellä hän alkoi törkeästi pitää hauskaa yhden lihavan miehen kustannuksella. Koetin ensin kohteliaasti vaihtaa aihetta ja toppuutella. Kopulta totesin, että eiköhän tämä ollut tässä. Sinnepä jäi runkkari miettimään. En siis ikinä kertonut menneisyydestäni.

Vierailija
10/10 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielestäsi ainoastaan sillä on väliä, mikä naiselle sopii paremmiin, ja se on täysin samantekevää mkä miehelle sopii paremmin?

Tuollainen ajattelu on tyypillistä miesvihaajille ja kertoosinusta paljon.

No sanotaan sitten että molempien takia. Jos mä olisin tuon naisen asemassa, mulle ois tosi tärkeää että mies ei pidä lihavuutta noin pahasti mörkönä. Tuo olis luottamusta nakertava asia. Ja jos miestä pelottaa lihavuus, ts.naisen menneisyys, ei se miehestäkään tietenkään kivalta tunnu. Ap:npitää nyt vaan tutkiskella itseään, millainen ihminen hän itse on, pystyykö hyväksymään kumppaniehdokkaan ihan sellaisenaan vai ei.