Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetko töissä muiden viestejä, papereita, dokumentteja yms. jos on mahdollisuus? Kertokaa kertokaa!

Vierailija
13.08.2016 |

Jos tilanne sallii ja olet työkaverin huoneessa, kulkeutuuko silmä muiden papereihin, mieliin jne.? Tai jos papereita lojuu vaikkapa pöydällä eikä kukaan ole näkemässä, luetko?

Juttuja kehiin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai luen. Kenellä on tietoa, sillä on valtaa.

Omat paperini pidän aina lukkojen takana.

Yllättävän monet ovat huithapeleita, joka jättävät tärkeitä henkilökohtaisia ja työnantajansa papereita pitkin poikin.

Vierailija
2/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä lue. Ihan riittävästi luettavaa niissä papereissa, jotka pitää lukea. Ja minä sentään luen mielelläni. Meillä on myös kok oosastolla yhteinen printteri, joten toiseten papereita voisi lukea aika paljon, mutta kaikilla on sama tilanne: hädin tuskin ehtii lukea omansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saatan vilkaista jotain korttia tms. asukkaan huoneessa kysymättä jos se on tyrkyllä, en muuten pengo kenenkään tarinoita. Välilöä asukkaat ihan pyytää että lukisin niitä, kun ovat niistä niin mielissään.

Ja ne mitä olen "salaa/ilman lupaa" lukenut ovat tyyliä: "Hei Pirkko! Olen ollut nyt kaksi viikkoa täällä Thaimaassa, lämmintä on! Hyvää syksyä sinulle" :D

-Hoitaja tehostetussa palveluasumisessa

Vierailija
4/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Ärsyttää yksi keski-ikäinen naiskollega, joka aina kurkkii olan yli mitä kirjoitan tai yrittää lukea papereita pöydälläni. Olen täysin varma, että hän käy huoneessani tonkimassa lomieni aikana ja tekee tikusta asiaa sinne, koska jo ollessani paikalla on noin röyhkeä.

Vierailija
5/5 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu luen. Varsinkin kun välillä olen yksin iltavuorossa ja on tylsää ni tutkin papereita ja kaikkea xD