Olen niin yksinäinen, kukaan ei halua minua
Mies, ketä rakastin hylkäsi minut ulkonäköni takia. Tavattiin siis netissä ja sitten livenä. Kukaan mies ei halua tutustua minuun. En ole hyvää seuraa sillä olen ujo ja olen ruma. Haluan vain hukuttaa itseni työntekoon, niin ei tarvitsisi miettiä. Mutta viikonloppuisin hyvin huono fiilis. :(
Kommentit (25)
Asun Uudellamaalla. Ja yhdelle vastaajalla, sillä rahamäärällä ei ole väliä, esität kuitenkin asian niin että sillä olisi. Olisiko tämä se ongelma?
Oottepas te melankolisia huhhuh. Mä huomaan heti mikä teissä on vikana: EPÄVARMUUS! Toinen ihminen aistii sen heti. Hyvä itsetunto on todella seksikästä ja hyvä piirre ihmisessä ja sytyttää! Opetelkaa pitämään itsestänne! Miten kukaan voi pitää sinusta jos et edes itse pidä itsestäsi? Aloitappa siitä ja lopeta tuo itsesäälissä rypeminen katso peiliin ja sano itsellesi että olet upea ja haistata pitkät niille jotka ei tykkää! Relaa nainen!
Yksin olen minäkin. Omaa syytä kun en saa tehtyä asialle mitään.
Mutta tuli mieleen pariskunta, jonka näin kaupassa. Mies oli kuin 2 metrinen hobitti ja nainen sellainen silmälasipäinen, pitkähameinen, kirjastotädiltä näyttävä, hiukset kiinni jne. Olivat todella onnellisen näköisiä. Nainen piteli miestä kädestä ja hymyili katsoen ylöspäin miestä.
Eli kaikenlaiset ihmiset voivat löytää kumppanin. Rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta se vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Oottepas te melankolisia huhhuh. Mä huomaan heti mikä teissä on vikana: EPÄVARMUUS! Toinen ihminen aistii sen heti. Hyvä itsetunto on todella seksikästä ja hyvä piirre ihmisessä ja sytyttää! Opetelkaa pitämään itsestänne! Miten kukaan voi pitää sinusta jos et edes itse pidä itsestäsi? Aloitappa siitä ja lopeta tuo itsesäälissä rypeminen katso peiliin ja sano itsellesi että olet upea ja haistata pitkät niille jotka ei tykkää! Relaa nainen!
.
Miten tuo heikko itsetunto ilmenee niin, että se estää jopa tutustumisenkin?
Vai ilmeneekö korostunut minäkuva (ehkä liikaakin?) jonkinlaisena hyökkäävyytenä, itsensä esillä pitämisenä ja ehkä toisten nujertamisena mahdollisessa kilpailutilanteessa vaikkapa saattamalla noloon asemaan tai tilanteeseen. Vaikkapa kilpailtaessa naisen huomiosta.
Tuollaista korostunutta itsetuntoa ja sen esiin tuomista olen ehkä liian usein joutunut näkemään parisuhteissa elävien, uskonnollisesti suuntautuneitten miesten keskuudessa.
Heidän kun täytyy yrittää naurattaa kaikki vastaantulevat naiset ja saada huomiota itselleen.
.
No missä päin Suomea asut?