Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vedin pameja ja soitin päivystykseen käykö näin!!

apuva
13.08.2016 |

olin vetäny siis pameja ja tapahtui illan aikana kaikkea että piti soittaa päivystykseen ja sanoin sinne että oon vetäny niitä ja se kysy henkilötunnuksen nii laittoko se jonnekki sen ylösnettä oon vetäny niitä ei siis oo respalla tai mtn alkoholin kans kuus kymppipamia siis söin. pelottaa että on jääny johki sinne mun sairaalatietoihin yms ne miten on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ei hirveästi hätäkeskuksen työntekijöitä kiinnosta mitä olet syönyt...

Vierailija
2/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjataan ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ei hirveästi hätäkeskuksen työntekijöitä kiinnosta mitä olet syönyt...

Päivystykseenhän ap soitti.

Vierailija
4/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soitat päivystykseen ja kerrot tällaisen asian jos se on niin suuri salaisuus, että sen ylös kirjaaminen on kamalaa?

Vierailija
5/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että potilastiedoissasi on myt varolehdellä tieto, ettei sulle saa määrätä bentsoja tai muita kolmiolääkkeitä, olet väärinkäyttäjä.

Vierailija
6/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois kannattanut soittaa tai ainakaan sanoo hetua!

Jos kirjattu johkin ylös, et tarvittaessa saa pameja. Taiat olla joku teinityttö/Poika.

Vierailija
7/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intoksikaatio -tilannehan tuo on ja yleensä on päivystysasia ja silloin soitetaan ambulanssi. Mitä muuta sanoit ja saitko kehoituksen soittaa ambulanssin. Kaikk i päivystykseen soitot kirjataan.

Vierailija
8/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä pystyt soittamaan 60mg jälkeen? Hyvä että asia löytyy tiedoistasi, sillä tuolla tolella olet väärinkäyttäjä ja ollut sellainen jo pitkään. Mä olen jo kolme vuotta käyttänyt diapamia epäsäännöllisesti paniikkihäiriöön ja 5mg poistaa paniikin, 10mg nukuttaa niin että sammuu siihen paikkaan ja enempää en ole koskaan ottanutkaan.

Vierailija
9/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuva kirjoitti:

olin vetäny siis pameja ja tapahtui illan aikana kaikkea että piti soittaa päivystykseen ja sanoin sinne että oon vetäny niitä ja se kysy henkilötunnuksen nii laittoko se jonnekki sen ylösnettä oon vetäny niitä ei siis oo respalla tai mtn alkoholin kans kuus kymppipamia siis söin. pelottaa että on jääny johki sinne mun sairaalatietoihin yms ne miten on?

Ei sitä henkilötunnusta turhanpäiten kysytty, kyllä tästä puhelusta tuli nyt sairaskertomukseesi merkintä. Jos sinulla on lapsia, niin kohta on lastensuojelukin ovella. Kannattiko?

Vierailija
10/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ootko vieläkin mömmöissä?

Kyl ne sun tietoihin jää tietenkin.

Vierailija
11/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti asuntoasi tarkkaillaan jo. Kun seuraavan kerran poistut kotoasi, kuuntelulaitteet asennetaan.

Valmistaudu pahimpaan..

Vierailija
12/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis soitin yhteispäivystyksen numeroon en 112. että kannattaako mun tulla päivystykseen ku oksensin verta ja sekakäyttäny illan. en sit menny sinne päivystyksee ollenkaan ja nyt vaa kuumottaa että se jolle soitin on johki sen kirjannu enkä sais pameja yms mitään lääkkeitä respalle ja tuomitaan heti joksiki narkiksi. mutta luulen et ne ois vasta siel päivystykses merkannu sen asian ylös et oon vetäny eikä pelkän puhelun perusteella? voinhan sanoo jos ne jotain kysyy että soitin kaverin puolesta ku se ei ite uskaltanu?

-alottaja

Vierailija
13/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kaverin piikkiin vaan!

Älä ainakaan itse kanna vastuuta sekoilustasi.

Kysypä itseltäsi miksi vetelit niitä pameja, ja harkitse sen jälkeen tarvitsetko ammattiapua, johonkin.

Vierailija
14/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sit varmaan muista, annoitko henkilötunnuksesi soittaessasi?

Jokatapauksessa, miksi otit noin monta? Keneltä sait ne? Yrititkö itsemurhaa vai?

Vierailija
15/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin hetun muistan kyllä. kuka onkaa ottanu pameja nii tietää että kontrolli katoaa aika nopsaa jos on kännissä nii tuleeha niitä napsittua. mutjoo kai se vaa aika näyttää ku tulee seukki kerran käytyä lääkärillä näkyykö se siellä. -ap

Vierailija
16/16 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tollasessa elämässä. Toivottavasti et elä mun verorahoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme