Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on APUA!??

Vierailija
13.08.2016 |

Tunnen päässä siis sellasta kutinaa. Se kutina ei oo fyysistä raapimista tarvitsevaa kutinaa, vaan se on sellainen kutiseva lämmin fiilis. Nää tulee aina sillon, kun katson esim. jotain tukan letitysvideoita tai tavaroiden pakkauksien avaamisvideoita. Tulee myös semmonen tosi rento olo ja se "kutiseva" tunne menee myös selkää pitkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisitko stondikseni päälle, niin tutkitaan tarkemmin.

Vierailija
2/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuisitko stondikseni päälle, niin tutkitaan tarkemmin.

Tosi omaperäinen kommentti. Onnitelut! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ASMR tuntemuksiltahan nuo kuulostavat. Sinulla voi olla muitakin noita tuntemuksia laukaisevia tekijöitä, katsele Youtubesta erilaisia ASMR videoita esim. crinkly plastic, asmr tapping, asmr sticky fingers, asmr whispering, asmr soft spoken, asmr role play :) Tuossa vain muutama esimerkki, noita aihealueita ja videoita on tuhansia!

Vierailija
5/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asrm tosiaan. Minäkin mietin vuosikaudet, että mistä on kyse, kun tuli niin mukavan rento olo jostain esim. Tv-ohjelmista joissa puhuttiin hiljaisesti/supatettiin ja juuri esim. Rapisevia ääniä kuului jne. Sitten luin asmr:stä, kiva tietää ilmiölle nimi, kun noita videoita löytyy ihan loputtomiin, ihanaa rentoutusta. :) Itse tykkään paljon esim. Olivia's Kissper-videoista, löytyy youtubesta.

Vierailija
6/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä suomenkielinen asmr vai suositteko englanniksi/muilla kielillä puhuttuja videoita?

Vierailija
7/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta on tullut katsottua vaan englanninkielisiä, mutta esim. Tv-ohjelmissa joskus on kohtauksia, joista tulee noita tinglejä, ja kyllä sikäli suomenkielisetkin toimisi varmaan yhtälailla.

Vierailija
8/8 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kuunnella yleensä naisten ääniä (olen nainen itsekin) ja ei sillä kielellä ole niin merkitystä. Joskus on kyllä ihan mukava kuunnella jotain random kieltä, kun siitä ei ymmärrä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi