Kertokaa raskauden aiheuttamia positiivisia muutoksia vartalossanne?
Kommentit (14)
Ei ole. Kaikki muutokset yksinomaan negatiivisia. Sori.
Kynnet vahvistuneet ja kasvavat nopeammin. Lantio leveni pysyvästi.
Mulla vahvistui hetkellisesti hiukset. Tosin paluu vanhaan tapahtui vähitellen imetyksen myötä.
No ei taida sellaista olla. Mutta en mä silti tyytymätön ole muutoksiin. Tai siis, en koe että kroppani olisi pilalla.
No hei, raskauksien myötä menkat ovat niukentuneet ja vähemmän kivuliaat!
Hiukset olivat tosi tuuheat ja vahvat, kunnes 1,5v. synnytyksestä ne tippuivat tukkoina pois.
Poikamainen lantioni sai pyöreyttä, menkkakivut loppuivat.
Jossain eristekerrosten alla piilossa olleet vatsalihakset vahvistuivat valtavasti ja muuttivat vatsan litteäksi, koska olivat olleet jännityksessä koko (loppu)raskauden. Harmi vain ettei tätä iloa jatkunut kauaa...
Rinnat kasvoi kunnon meloneiksi (tämä jatkui imettäessä), hiukset vahvistui ja voi tosi hyvin (tosin putosivat imettäessä), iho voi hyvin (tosin alkoi voida tosi huonosti imetyksen päätyttyä), raskausmaha oli ihana, kun alkoi näkyä kunnolla.
Raskauden aiheuttamat muutokset oli mulle ainakin melko positiivisia, mutta koska kyse on tilapäisestä hormonien sekoittamasta olotilasta, raskauden ja viimeistään imetyksen jälkeen kaikki muuttui taas.
Rinnat kasvoivat. Ennen ensimmäistä oli pienet AA -kupit. Ekan jälkeen oli A ja tokan jälkeen jouduin siirtymään B-kuppiin. Ja ovat pysyneet noin isoina vaikka toka on jo 4v.
Vartalo muuttui naisellisemmaksi, lantion kaari lähinnä. Siinä se sitten, muut muutokset olikin niin negatiivisia ettei paljoa lohduta. Kaksi lasta on, nuorin 1v. Ehkä tuo roikkuva iho vielä vähän palautuu...
Kiitos, kiva kuulla kokemuksista!
Leveämpää lantiota toivoisin juurikin itse, eikä haittaa vaikka rinnatkin saisi kokoa... kiva kuulla että on mahdollista!
ap
Leveämpi lantio, hormonaaliset muutokset.