Johnny Deppistä julkaistiin väkivaltainen video - Amber puhui totta
Kommentit (55)
Mun käy sääliksi palstamammojen lapsia jos tuo ei ole väkivaltaa. "En nähnyt videossa mitään väkivaltaa". Voi herranjestas millaisissa parisuhteissa ihmiset elää? Se tavaroiden paiskominen ja rikkominen on jo omanlaistansa perheväkivaltaa, joka pelottaa varmasti etenkin lapsia. Jos oma mies käyttäytyisi noin, olisin peloissani. Ei normaalia.
Helloimrosa kirjoitti:
Mua ällöttää että täälläkin naiset vaan puolustelee Deppiä, kyllä se mies voi olla väkivaltainen vaikka onkin herttainen ja ihana julkisuudessa. Ja se miksi Amber näitä videoita on kuvannut niin syy löytyy sieltä teidän peilistä, ei kukaan usko häntä muutenkaan niin ehkä on ollut pakko kuvata todisteita.
Jossain lehtijutussa tuo Amber sanoi pelkäävänsä henkensä puolesta. Jos minun mieheni olisi väkivaltainen ja joutuisin pelkäämään henkeni puolesta, en todellakaan jäisi mitään todisteita kuvaamaan, vaan pakkaisin laukkuni ja lähtisin pois. Ei minun tarvitsisi kenellekään mitään todisteita ruveta keräämään, jotta voisin avioeroa hakea.
Toisaalta minun miehelläni ei kyllä olekaan miljoonia, mistä minun pitäisi päästä erotilanteessa hyötymään.
Johnny tule Suomeen, sopisit tänne paremmin. Sinussa on intiaaniverta ja meillä on runsaasti erämaata pohjoisessa. Viihtyisit järvenrannalla mökillä makkaraa paistaen. Suomalaiset eivät ole amberimaisia golddiggereita vaan aitoja ja maanläheisiä, luonnossa viihtyviä. Voi Johnny, tule kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi palstamammojen lapsia jos tuo ei ole väkivaltaa. "En nähnyt videossa mitään väkivaltaa". Voi herranjestas millaisissa parisuhteissa ihmiset elää? Se tavaroiden paiskominen ja rikkominen on jo omanlaistansa perheväkivaltaa, joka pelottaa varmasti etenkin lapsia. Jos oma mies käyttäytyisi noin, olisin peloissani. Ei normaalia.
Kyllähän sitä välillä itse kukin hermonsa menettää. Tietysti ois hyvä mennä omiin oloihinsa rauhoittumaan, mutta joskus vain keittää yli. Mielluummin paiskoo ovea, kuin perheenjäsentä.
Vierailija kirjoitti:
Må kirjoitin tuolla aiemmin että musta ja ex-miehestä olisi varmaan saanut aikanaan vastaavaa materiaalia. Ei tietenkään lasten läsnäollessa, mutta loppuaikoina kun suhde oli jo ihan persiistä ja toinen ärsytti kaikinpuolin. Sukulaiset yritti vielä tukea, tietoisina meidän ongelmista, sillä että ottivat lapsia hoitoon ja me saatiin parisuhdeaikaa.
No, kun ei enää ollut halua koko parisuhteeseen ja koettiin olevamme lähinnä vankina liitossamme ja kun lasten kanssa yritettiin satsata siihen että perhe toimisi niin kahdenkeskeiset ajat meni liian helposti riitelyksi ja jopa tavaroiden paiskomiseksi. En ole siitä ylpeä ja kuten totesin, olisi pitänyt erota aiemmin.
Mä en silti vielä tota pidä väkivaltana vaikka se onkin erittäin huonoa käytöstä väsyneeltä ja vihaiselta ihmiseltä. Alkoholilla on vielä tapana pahentaa asiaa. Mun mielestä ovien paiskomisen ja lasien heittelyn sekä äänen korottamisen pitäminen väkivaltana tekee jo hallaa niille ihmisille jotka oikeasti elää väkivaltaisessa suhteessa.
Lisäksi mä uskon että jos A olisi tossa ihan oikeasti pelännyt, olisi hän kuvaamisen ja J:n ärsyttämisen lähtenyt pois paikalta tai hakenut turvaa talossa olleilta turvamiehiltä. Tai käyttänyt sitä puhelinta vaikka soittaakseen hätäkeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt tossa kyllä mitään väkivaltaista. Herraa vähän vitutti joku asia, mutta ketäpä ei joskus vituttais.
Sinä et sitten tiedä mitään parisuhdeväkivallasta. Tuossa näkyi sekä symbolista väkivaltaa (tavaroiden heittely ja rikkominen ja seinien lyöminen), verbaalista väkivaltaa ja lopussa fyysistä väkivaltaa, kun Depp kävi kiinni Amberiin.
Tällä palstallakin on aina neuvottu uhria videoimaan ja nauhoittamaan tapahtumia, jotta voi todistaa sanansa oikeiksi, sillä nuo tekijät osaavat esittää täydellistä ulkomaailmalle. Oli nytkin tässä tapauksessa hyvä videoida, Amber pystyi todostamaan sillä, kumpi on oileasssa ja kumpi valehtelee varsinkin, kun häntä yritettiin jo leimata valehtelijaksi. Jos oma tyttärenne tai äitinne tai soskonne olisi tuossa tilanteessa, neuvoisitte aivan samoin.
Aivan selkeä tapaus.
Mikä ihme siinä on, että niin moni ihminen puolustaa väkivaltaista miestä ja syyllistää sen uhria? Käsittämätöntä. Ei ihme, että useat uhrot eivät uskalla edes kertoa kokemastaan, kun asenteet ovat tuollaiset. Ja ei ihme, että Suomi on parisuhdeväkivallassa yksi länsimaiden synkimpiä maita, kun ilmiötä hysdytellään ja ymmärretään loputtomasti ja syytetään uhria eikä tekijää!
Vierailija kirjoitti:
Voi Jonnea, ei se munan perässä meneminen ja perheen jättäminen nuoren tytsyn takia sitten tehnytkään häntä onnelliseksi. Kas kummaa.
AV:lle murskavoitto!
Mä en tajuu miks toi Amber meni yhteen Deppin kanssa, jos kerta rakastaa vain naisia. Ihan arvattavissa että lopputulos on onneton.
Huvittaa, miten mammat puolustella "aaah, niin ihana" Deppiä.
Jos joku mamma laittaisi tänne vastaavan videon niin siinä riehuva mies haukkuttaisiin pystyyn (tietty myös se kuvannut mamma siinä sivussa).
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tossa ihan lopussa johnny selkeästi käy Amberiin käsiksi. Ja ihan sama mitä Amber on tehnyt, mikään ei oikeuta käymään toiseen käsiksi. Ja tottakai Amberin pitää kuvata tapahtumia, se ihan hyvin tietää että sitä ei uskota ilman todisteita, koska syytetty on melkein koko maailman rakastama mies. Osa ihmisistä ei usko edes todisteiden kanssa.
Depp tulee sammuttamaan kameran. Amber yritti peitellä kameraa selkänsä, mukinsa ym taakse aina kun Depp tuli lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt tossa kyllä mitään väkivaltaista. Herraa vähän vitutti joku asia, mutta ketäpä ei joskus vituttais.
Sinä et sitten tiedä mitään parisuhdeväkivallasta. Tuossa näkyi sekä symbolista väkivaltaa (tavaroiden heittely ja rikkominen ja seinien lyöminen), verbaalista väkivaltaa ja lopussa fyysistä väkivaltaa, kun Depp kävi kiinni Amberiin.
Tällä palstallakin on aina neuvottu uhria videoimaan ja nauhoittamaan tapahtumia, jotta voi todistaa sanansa oikeiksi, sillä nuo tekijät osaavat esittää täydellistä ulkomaailmalle. Oli nytkin tässä tapauksessa hyvä videoida, Amber pystyi todostamaan sillä, kumpi on oileasssa ja kumpi valehtelee varsinkin, kun häntä yritettiin jo leimata valehtelijaksi. Jos oma tyttärenne tai äitinne tai soskonne olisi tuossa tilanteessa, neuvoisitte aivan samoin.
Aivan selkeä tapaus.
Mikä ihme siinä on, että niin moni ihminen puolustaa väkivaltaista miestä ja syyllistää sen uhria? Käsittämätöntä. Ei ihme, että useat uhrot eivät uskalla edes kertoa kokemastaan, kun asenteet ovat tuollaiset. Ja ei ihme, että Suomi on parisuhdeväkivallassa yksi länsimaiden synkimpiä maita, kun ilmiötä hysdytellään ja ymmärretään loputtomasti ja syytetään uhria eikä tekijää!
Jos mun oma läheiseni kertoisi olevansa parisuhdeväkivallan uhri niin kyllä mä neuvoisin häntä pakkaamaan kimpsut ja kampsut mahdollisimman pian ja ottamaan eron. Auttaisin ja tukisin siinä minkä pystyisin (Lähtisin mukaan hakemaan tavaroita, tarjoaisin ainakin huonetta alkuun käyttöönsä, auttaisihan asunnon hankinnassa jne) sen sijaan että ehdottaisin pistämään kameran kuvaamaan ja yrittävän ärsyttää kumppanin väkivaltaan saadakseen todisteita kiristääkseen rahaa erossa.
Mut mä nyt oon vain mä.
Jos oma tyttäreni olisi tuossa tilanteessa, neuvoisin vain lähtemään helvetin äkkiä.
Toivottavasti Depp ei joudu antamaan senttiäkään tuolle huijarille.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, miten mammat puolustella "aaah, niin ihana" Deppiä.
Jos joku mamma laittaisi tänne vastaavan videon niin siinä riehuva mies haukkuttaisiin pystyyn (tietty myös se kuvannut mamma siinä sivussa).
Niinpä.
Videon kuvannut nainen haukuttaisiin lyttyyn, kun hän on niin kynnysmatto, ettei ole lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta. "Minä ainakin lähtisin heti", ihmiset kommentoisivat ylimielisinä.
Joka ei ole väkivaltaista suhdetta kokenut ei sitä ymmärrä.
Alussa on henkistä ja verbaalista väkivaltaa, jolla uhri alistetaan.ja itsetunto nitistetään. Sitten symbolista väkivaltaa, kuten tavaroiden hajottamista. Sitten pikkuhiljaa kovenevaa fyysistä väkivaltaa alkaen vaikka vain pitämällä kovaa kiinni käsivarresta. Jne jne.
Uhri on usein aivan keinoton, kun mies esittää ulkomaailmalle täydellistä ihannepuolisoa eikä kukaan uskoisi, jos hän kertoisi, millainen hän oikeasti on.
Ikävä kyllä suomalaiset miehet ovat parisuhdeväkivallassa tilastoissa maailman kärkeä, joten moni joutuu nuo asiat oppimaan kantapään kautta.
Ps. Tiesittekö että naisen todennäköisyys joutua parisihdeväkivallan uhriksi kasvaa monen eri tutkimuksen mukaan sitä enemmän, mitä koulutetumpi ja hyvätuloisempi hän on?
Eli ongelma koskee enemmän keski- ja yläluokkaa kuin wt-porukkaa. julkisesti nuo uhrit eivät vain kehtaa puhua tai edes soittaa poliisille, kun asenteet uhria kohtaan ovat niin tuomitsevia.
Ite oon ollu kännissä pahempi riehuja, yhden kerran.
Se ei tarkoita että olisin väkivaltainen ketään kohtaan.
Eikö näillä staroilla ole henkilökuntaa 24/7, joista joku olisi kuullut ja nähnyt jotain, jos väkivaltaa tapahtuu?
Toi juominen ei kyllä näytä hyvältä ja tuo varmasti lisää ongelmia. Depp on huonossa jamassa, tajunnut tyrineensä jättämällä lastensa äidin jonkun onnenonkijan takia.
Sit vielä kuvataan videota kotoa, kun itse on vihainen ja julkastaan netissä.
Ymmärtääkseni depp ei ole niitä, jotka koko yksityiselämänsä haluaisivat levittää julkisuuteen.
Millainen olo itselle tulisi, jos luottamasi puoliso kuvaisi kotona ja laittaisi nettiin ilman lupaa, suuttusitko?
Mä olisin todella vihanen.
Väkivaltaisesta suhteesta eroaminen on paljon vaikeampaa kuin normaalista suhteesta lähteminen. Tässä on asiantuntijan erinomainen selostus asiasta tietämättömille. Suosittelen lukemaan, koska joku ystäväsi tai sukulaisesi voi olla tuossa tilanteessa jopa tietämättäsi, tai voit itse joutua sellaiseen suhteeseen ensi kerralla:
http://blog.melanietoniaevans.com/attempting-to-leave-a-narcissist/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopussa fyysistä väkivaltaa, kun Depp kävi kiinni Amberiin.
Etkö huomaa miten kuvakulma muuttuu heti kun Johnny tulee lähemmäs? Ja pian video loppuu kokonaan. Siksi koska Johnny tajusi sen nauhoittavan, hän varmaan näki miten Amber käänteli kännykkää pöydällä. Johnny kävi käsiksi puhelimeen, ei Amberiin.
Amber luultavasti suunnitellut senkin etukäteen ja video meni suoraan pilvipalveluun.
Näkikö Amber itseään huomattavasti vanhemmassa Deppissä muuta kuin lompakon?
Jos Amber on parisuhdeväkivallan onneton uhri, miksei hän vain lähde, eroa ja jatka elämäänsä? Miksi tämä kuvaaminen, mediakohu ja oikeustaistelu? Ai niin, koska hän oli alun alkaenkin vain rahan perässä ja koko avioliitto on solmittu vain nopeaa rikastumista silmällä pitäen. Huijari koko akka.
Lopussa Johnny huomaa kuinka Amber nauhottaa sillä kännykällä ja yrittää ottaa sen takia puhelimen pois.
"Oh, you got this going...really?"
Amber käänteli puhelinta koko ajan ja nauhotti. Yritti myös ohjailla keskustelua, kysyi Johnny juomisesta mm.
Yritti siis saada sellaista videota jota voisi käyttää häntä vastaan.
Tämä video ei todista että Johnny olisi pahoinpidellyt häntä, se todistaa vaan Johnnyn päihdeongelmasta ja hyllyn tavaroiden heittelystä.