Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka käytätte Ticket to heaven vaatteita?

02.03.2006 |

Pakko kysyä kun itseäni niin tää ihmetyttää...

Eikö teitä yhtään hirvitä pukea lapsianne vaatteisiin joissa lukee tuo teksti? En mielestäni ole mitenkään erityisen taikauskoinen tai muuten pelokas, mutta en kyllä ikinä haluaisi pukea lastani tämän merkkisiin vaatteisiin. Vaatteet on kyllä tosi kivan näköisiä, mutta se merkki... Todellinen älynväläys laittaa lastenvaatteille tuollainen nimi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hupussa lukee pienellä " Ticket" , niin ei se kyllä ainakaan minua häiritse.

Niinkuin eivät muutkaan tuotemerkit, en edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
2/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lähinnä että se ' Ticket To Heaven' merkitsee pikemminkin " matkalippua lastenvaatteiden ihanaan maailmaan" ;)

Onhan sellainenkin sanonta kuin " I' m in heaven" =) ja et kuitenkaan ole 6 feet under... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotemerkin nimi olisi sars tai lintuinfluenssa, niin tuskin ajattelisit, että lapsesi voi saada ko. taudin, jos pitää niiden tuotemerkin vaatteita päällän.

Vai kuinka on...?

Vierailija
4/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen kaverini on kovasti ihastunut tanskalaiseen (?) lastenvaatemerkkiin Molo, enkä tiennyt miten päin olisin ollut kun kaverini ensimmäisen kerran puhui näistä vaatteista. Nyt olen jo itsekin ajatellut ko vaatteita lapsille hankkia.

Vierailija
5/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten meillä Suomessa Suomen Höyhen, eli erikoistunut untuvatyynyjen ja -peittojen valmistukseen, josta varmaan nimikin johtuu eli nukkuu niin hyvin, " kuin pilvien päällä olisi" .

Vierailija
6/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti aika sama, mikä merkki on, jos vaate on minusta kivantuntuinen, kaunis ja järkevänhintainen. Ulkoiluvaate myös vedenpitävä ja hengittävä.

Ticketillä on ollut tosi hyvälaatuisia ja kivannäköisiä vaatteita monta vuotta!

Vierailija
7/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim Reima nimenä jotenkin parempi? Sitä olen monesti miettinyt että onpas joku nimellä vaatteita paiskannut. Tai Lassie joka on mielestäni koiran nimi? Ja sittenhän on lukemattomia ranskalaisia ja italialaisia merkkejä josta ei edes ymmärrä mitä ne tarkoittavat. Kyllä mäkin enemmän vaatetta katson kuin sitä merkkiä. Ja aika monella vaatteellahan on tekijänsä nimi ja onko se jotenkin parempi asia?

Vierailija
8/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun hänen äitinsä osti lapsellemme kyseisen haalarin. Ovat koko perhe vielä " vähän" taikauskoisia, eikä voinut käsittää miten hänen äitinsä voi ostaa " pääsylipun taivaaseen" lapsenlapselleen. Minä maalaisjuntti en ollut tajunnut koko merkkiä ennen kuin hän tuosta mainitsi.

Vierailija
9/14 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ym vastaavaa.Mielestäni Ticketin vaatteet ovat todella laadukkaita ja kauniita enkä ajattele sitä nimeä vaan vaatetta joka on lapsella päällä! Lassie merkistä tulee kyllä kieltämättä aina koira mieleen : )

Vierailija
10/14 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varmaan käytäkään ts. ostakaan. Mielikuvani nimestä on sama kuin ap:llä.

- Reeta

Vierailija
11/14 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenpä vaan, miten ko. valmistaja on päätynyt tuollaiseen nimeen - eikö tosiaan ole missään vaiheessa tullut mieleen tuo tulkinta viimeisestä matkasta? Vaikka tarkoituksenahan on tietysti antaa mielikuva taivaallisen ihanasta tuotteesta.

Vierailija
12/14 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä Reimaa tyttölapselleni =)

En vaan pysty käsittämään miten tuonkin asian voi kääntää negatiiviseksi. Ticket to heaven on matkalippu ihanuuten. Tosi kauniita vaatteita ja laadukkaita haalareita. Lastenvaatteiden taivas

Vierailija
13/14 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että meille ei ko. merkin vaatteita tule, kaipa se, että lähipiirissä on kuollut pieniä lapsia on sen verran suuri taakka tuolla mielen sopukoissa.

Mitä sitten tuon sanjan (?) mainitsemaan Moloon tulee, niin mä ihastelin kans niiden haalareita Tukholmassa (yksivärinen, jossa tähden muotoisia heijastimia siellä täällä). Harmittelin kovasti, kun haalareissa ei ollut enää meidän pojalle sopivia kokoja. Voi kyllä olla, että olisin siitä rintamuksesta poistanut sen Molo merkin ;-)

Vierailija
14/14 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nimi vaivaa, meillä tytärellä on untuvatakki ja olen ajatelut että takki on lippu taivaaseen pakkaspäivänäkin...

Mutta LAATU! Untuvatakin ovh. oli pari vuotta sitte 150¿. Itse ostin sen alesta, mutta maksoin siitä silti mielestäni paljon ja takin saumat räjähtelee yhden kauden käytön jälkeen.Untuvat lentelee ja taskut on rikki....Onhan se hienon näköinen ja todella kevyt untsikka mutta luulisi tuon hintaisen olevan laadukaskin mutta nykyään ei kulje enää käsikädessä merkki ja laatu, sen olen kyllä huomannut. Todennäköisesti en osta enää ticketin vaatteita, ellen sitten saa niitä super edullisesti alesta sillä mikis maksaa pelkästä merkistä.