Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on olla käyttämättä rintsikoita?

Vierailija
12.08.2016 |

Huomasin äsken Siwan kassajonossa naisen joka ei käyttänyt lainkaan rintsikoita. Nännit näkyi selvästi paidan läpi ja ne heilahteli liikkeiden mukana. Onko mitään syytä olla käyttämättä rintsikoita kun niillä on ilmiselvä tarkoitus?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttakaa rintaliivit! Ne on naisen seksuaalisuuden tukahduttamista varten. Eläköön vapaat rinnat!

T. M45.

Vierailija
22/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähintaisia liivejä te hirtäjäjankuttajat oikein ostatte? Mulla ei hierrä ja maksan niistä yleensä 40-50e kpl. Triumph ja Prima Donna ovat suosikkejani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi jotkut vetoaa siihen, että afrikkalaisissa perinteisesti yläosattomissa jne. on riippoja - oo nähnyt sieltäpäin paljon kuvia hyvinkin terhakoista, isoista rinnoista. Vanhemmilla ne sitten riippuu joo lasten saannin ja iän myötä.

Ja kannattaa ottaa huomioon sekin, että alkuperäiskansat yrittävät lisääntyä aika paljon enemmän. Kyllä tissit näyttää erilaiselta yhdeksän lapsen jälkeen kuin yhden. Keholle paljon suurempi rasitus ja kuluttavampaa.

Vierailija
24/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähintaisia liivejä te hirtäjäjankuttajat oikein ostatte? Mulla ei hierrä ja maksan niistä yleensä 40-50e kpl. Triumph ja Prima Donna ovat suosikkejani.

Kireä kuminauha rintakehän ympärillä takuuvarmasti hiertää, maksoi siitä 300 e tai 30 e.

Vierailija
25/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kireä kuminauha rintakehän ympärillä takuuvarmasti hiertää, maksoi siitä 300 e tai 30 e.

Ei mulla ainakaan hierrä. Se kuminauha pitää olla sopiva eikä kireä.

Vierailija
26/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan niin kireät liivit ole :O

Vierailija
27/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle väitettiin että pienet rinnat kun pitää vapaana ilman rintsikoita, niin lihakset joutuvat enemmän käyttöön ja näin tissit pysyy kiinteinä.

Väittäisin paskapuheeksi. Millä se rasva tai rauhaskudos kiinteytyisi siitä jos lihas on erittäin marginaalisessa staattisessa rasituksessa? Ei taida sellaista fysiologista tekijää olla olemassakaan joka tuon mahdollistaisi.

No sinun väitteilläsi ei ole merkitystä. Kun asiantuntijat on täysin eri mieltä kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi