Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on olla käyttämättä rintsikoita?

Vierailija
12.08.2016 |

Huomasin äsken Siwan kassajonossa naisen joka ei käyttänyt lainkaan rintsikoita. Nännit näkyi selvästi paidan läpi ja ne heilahteli liikkeiden mukana. Onko mitään syytä olla käyttämättä rintsikoita kun niillä on ilmiselvä tarkoitus?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat ihan järkyttävän epämukavat, vaikka miten ostaisi liiviliikkeestä myyjän avulla sopivat.

Vierailija
2/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Sama kuin C-kuppilainen laitattamassa B-kupin. (=Huonontaa tilannetta) Tissit on paljon isomman ja paremman näköiset terhakoina rintaliiveissä. Plus tietty häiritsevät vähemmän kun pysyvät paikoillaan.

N43, C-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle väitettiin että pienet rinnat kun pitää vapaana ilman rintsikoita, niin lihakset joutuvat enemmän käyttöön ja näin tissit pysyy kiinteinä.

Tietty, jos ei tykkää kiinteistä tisseistä niin varmaan vastustaa ilman rintaliivejä kulkua.

Free the tits!

Vierailija
4/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivutissejä paljon liikenteessä, kun on muotia.

Vierailija
5/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ne vaan ei sovi. Hiertää yms. Ja kuulemma pysyvät terhakampina kauemmin kuin liivejä käyttävillä. Ken tietää onko näin. Itsekään en aina käytä. Tosin ne rajoittuu juuri kesään ja oidän paitaa, missä ei sitä huomaa :D

Vierailija
6/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle väitettiin että pienet rinnat kun pitää vapaana ilman rintsikoita, niin lihakset joutuvat enemmän käyttöön ja näin tissit pysyy kiinteinä.

Väittäisin paskapuheeksi. Millä se rasva tai rauhaskudos kiinteytyisi siitä jos lihas on erittäin marginaalisessa staattisessa rasituksessa? Ei taida sellaista fysiologista tekijää olla olemassakaan joka tuon mahdollistaisi.

Vierailija
7/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit ovat ihan järkyttävän epämukavat, vaikka miten ostaisi liiviliikkeestä myyjän avulla sopivat.

Jos ne on järkyttävän epämukavat ei ne ole sopivat.

Vierailija
8/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat epämukavat. Käytän vain, kun olen asioimassa ihmisten ilmoilla just siitä syystä, ettei muut häiriinny. Todellisuudessa haluaisin olla käyttämättä, mutta sosiaalisten syiden vuoksi en kehtaa. Ei tuntuisi mukavalta, kun menisi kauppaan ja huomaisi muiden vain tuijottavan sitä, ettei mulla ole rintsikoita. Talvella onneksi voi kulkea aika usein ilman rintaliivejä, kun muut vaatteet ovat silloin niin paksuja, ettei sitä liivittömyyttä huomaa.

Vierailija
9/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä välillä. Mukavampi ilman ja miksipä omat nännini minua häiritsisi, ei ole mun ongelma jos joku siitä suivaantuu omassa pienessä päässään tai vauvapalstalla :-D

Vierailija
10/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FREE. THE. NIPPLES!!!!!

Vierailija
11/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AA-rinnat. Eli rusinat rintaluiden päällä. Miksi ne rusinat eivät saisi näkyä? Kaikilla, myös miehillä, on sellaiset. Vaaditko myös miehiä käyttämään rintaliivejä? Eivät nännien näkyminen voi olla vaatimus liivien käyttöön, koska nännit on myös miehillä. Jos vaadit rintaliivien käyttöpakkoa Suomen lakiin, keksi parempi perustelu.

Vierailija
12/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty, jos ei tykkää kiinteistä tisseistä niin varmaan vastustaa ilman rintaliivejä kulkua.

Free the tits!

Minä olen ihmetellyt miksi tällaista väitetään.

Eikö ihmiset ole nähneet alkuasukasheimojen naisia joilla rinnat roikkuu nivusissa asti?

Heillä ei rinsikoita ole vaan tissit heiluu ihan vapaasti.

Ehkä tän väitteen, että rinnat pysyy kiinteämpinä ilman liivejä, on keksinyt jotkut plastiikkakirurgit.

Vierailija
13/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienirintaisena koen rintsikat turhiksi muuten paitsi urheillessa. Tietty ne muokkaavat hieman myös ulkonäköä positiivisesti, mutta olkaimet aina joko tippuvat tai ovat liian kireällä. Ärsyttää aina kaivella olkaimia ylös.

Vierailija
14/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lollottimet näkyy ihanasti. <3

Vierailija
15/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitissiselle turha ja epämukava vaate. Töihin laitan ettei nännit näkyisi, mutta muuten ajattelen mieluumin omaa mukavuuttani.

Vierailija
16/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi jotkut vetoaa siihen, että afrikkalaisissa perinteisesti yläosattomissa jne. on riippoja - oo nähnyt sieltäpäin paljon kuvia hyvinkin terhakoista, isoista rinnoista. Vanhemmilla ne sitten riippuu joo lasten saannin ja iän myötä.

Uskon, että isorintainen tarvitsee liivejä tueksi, mutta pienempirintaisille liivittömyys voi hyvinkin ylläpitää rintojen kiinteyden säilymistä.

Mä inhoan liivejä. Mulla on b-kuppi. Hyvin kiinteä, melkein kuin lihas. Sen kerran kun joudun liiviä käyttämään, niin niitä pois ottaessa rinnat tuntuu tosi aroilta ja kivuliailta. Ikään kuin ne olis ollu laiskasti unessa ja nyt sitten pakotetaan heräämään.

Vierailija
17/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintaliivit estä nännien näkymistä. Mulla ainakin nyt imetysrintsikoista näkyy nännit läpi, jos on viileää ja ohut paita. Pitäisi olla sellaiset topatut liivit.

Vierailija
18/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi sinä et käytä, ne on epämukavat

Vierailija
19/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina haaveillut, että mulla olisi pienet tissit, eikä tarvitsisi käyttää rintsikoita!

Vierailija
20/27 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luetella vaikka kuinka monta syytä! Tässä nyt joitain.

- Rintaliivit pilaavat rintojen tukikudoksen ja rinnat venähtävät

- Rintaliiveissä ahdistaa, ei saa henkeä.

- Ne ovat muutenkin epämukavat. Raapivat, painavat, hiertävät.

- Tekevät jälkiä ihoon

- Hyvät rintsikat maksaa

- Rintsikat on kuumat päällä

- Rinnat näyttävät kauniimmalta luonnollisessa muodossaan

Pikemminkin ihmettelen, miksi joku pieni- tai keskusuuripovinen käyttää rintaliivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi