Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko bodattu mies kiinnostua "löllykästä" naisesta?

Vierailija
12.08.2016 |

Eräs todella kivannäköinen mies (joka käy paljon salilla) juttelee kanssani usein töissä. Siis ihan vaan juttelee ja meillä synkkaa tosi hyvin, olenkin pitänyt häntä aina hyvänä työkaverina ja koska hän on niin herkku olenkin ajatellut ettei mitään sen kummempaa kipinää ole ilmassa.

Mutta nyt viime aikoina olen jonkinlaista kemiaa havainnut. Itse olen sellainen hieman ehkä Kate Winslet-vartaloinen, en ylipainoinen vaan mukavan muodokas. En siis todellakaan käy salilla, lähinnä liikun omaksi iloksi tanssien tai käyden kävelyllä. Otsikossa lukee löllykkä, mutta olen sellainen hieman urheilevan näköinen laiha läski. :'D

No juu, mutta miehestä pidän lähinnä kaverina koska hän on todellakin way out of my league enkä edes haluaisi olla miehen kanssa joka on niin eri kaliiberia kuin minä. :D

Mutta noin teoriassa? ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet? Mä olen oikea sali-Pirkko, treenaan 5 kertaa viikossa ja olen erittäin fit. Mun miesystäväni on vähän löllykkä. Ihana ja upea mies, jota rakastan koko sydämelläni.

Vierailija
2/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt niin kuin ymmärrä tätä jaottelua että salilla käyvä olisi jotain ihan extremeä. Se on hänelle tapa pitää huolta itsestään / harrastus ja sulla on oma tapasi. Ei se sulje pois mitään mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa katselee yks hyväkroppainen ja mukava mies, joskus sen näköisenä että voisi syödä mut. Tosin mulla sitä ylipainoakin löytyy jonkun verran noiden muotojen lisäksi, joten vaikea kuvitella että oikeasti olisi kiinnostunut. Tai sitten sillä on joku läskifetissi.

Vierailija
4/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Mä oon vähän samantyylinen kuin sinä, en käy salilla enkä liiku muutenkaan kuin joskus käyn kävelyllä ja saan hyötyliikuntaa pyöräilystä. Siitä huolimatta kaikki miehet joiden kanssa on jotain juttua ollut, on just käynyt paljon salilla tai ollut ammattiurheilijoita jopa. Iske pois ;)