Olen juonut vain vähän mutta sammun kohta. Huono viinapää. Miten voisin piristyä?
Kommentit (8)
Ei taida olla varsinainen sammuminen vaan väsytys-"sammuminen" enemmänkin... Usein sellaisesta on paras mennä vaan vaikka puoleksitoista tunniksi nukkumaan. Jos on pakko olla hereillä, energiajuoma auttaa jonkin verran, ja se että tekee jotain aktiivista.
Vierailija kirjoitti:
Juot kotona yksin? Luuseri.
Itse juon aina yksin kotona jos juon. Syy: minusta tulee sietämätöntä seuraa jo kahden alkoholiannoksen jälkeen, joten ihmisten seurassa pysyn vesilinjalla. Jos haluan kännit, kuten pari kertaa vuodessa haluan, vedän ne yksin kotona. Siellä saan olla ihan niin outo ja v-mäinen ja ylimielinen ja aggressiivinen ja mitä vaan mitä nyt satun olemaan, kun yksin asun eikä kukaan häiriinny ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juon aina yksin kotona jos juon. Syy: minusta tulee sietämätöntä seuraa jo kahden alkoholiannoksen jälkeen, joten ihmisten seurassa pysyn vesilinjalla. Jos haluan kännit, kuten pari kertaa vuodessa haluan, vedän ne yksin kotona. Siellä saan olla ihan niin outo ja v-mäinen ja ylimielinen ja aggressiivinen ja mitä vaan mitä nyt satun olemaan, kun yksin asun eikä kukaan häiriinny ;)
Onnea vaan alkoholiongelmaiselle. Kännit yksin kotona on jo kyllä rimanalitus. Kirja käteen tai leffa pyörimään, ensin lenkille ja johan paranee ilman kännejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan alkoholiongelmaiselle. Kännit yksin kotona on jo kyllä rimanalitus. Kirja käteen tai leffa pyörimään, ensin lenkille ja johan paranee ilman kännejä.
Alkoholiongelmainen, kun juo keskimäärin 2 kertaa vuodessa, jo on kriteerit... Enkä minä mitään oloa känneillä halua parantaa, se on hyvä ennestään, vaan minä vaan haluan kännit. Sen kivan ekstaattisen muuntuneen tietoisuudentilan, mitä nousuhumala tuottaa.
Juo nyt aluks 0,5-1l vettä ja syö jotain.
Lopeta alkoholin käyttö, sille ei ole tarvetta.