Mitä teettäisit itsellesi ja miehellesi jos sinulla olisi rajaton määrä rahaa käytettäväksi kauneuskirurgiaan?
Kommentit (31)
Itse ottaisin kyllä ihan ekana silarit.
Botox on niin halpaa, että siihen ei mitään lottovoittoja tarvita.
🇺🇦🇮🇱
En mitään. En ole lähellekään täydellinen, mutta en mitään sellaista, mitä ap;n miellän ajavan takaa. En haluaisi että minua leikellään muun kuin sairauden takia. Kampaaja ei varmaan tähän kuulu?
Säästäisin jos kävisi niin että joku päivä tulisi tarve.
Rinnat, reisien rasvaimu, otsaryppyihin vähän täytettä.
Itselle rasvaimu, ehkä nenän kavennus, jokin hieno hoito aknearpiin... Rintojakin saattaisin kohottaa. Miehelle ei tarvitse mitään.
Kirurgiaa en niin tarvitsisi, mutta olisi hienoa käydä vaikka radiorekfenssihoidoissa, erilaisissa ihohoidoissa, niissä hoidoissa joilla lopetetaan esim. säärikarvojen kasvu lopullisesti tms... :D Niin ja kainaloiden hikirauhaset voisin tukkia kokonaan jollain hoidolla tai leikkauksella, sillä hikoilen liikaa!
En mitään. En uskaltaisi mennä tuollaisiin turhiin operaatioihin.
Vatsanahankiristys, varmaan rasvaimuakin siihen. Mies on tuhkattu, mutta ei olis kyllä mitään tarvinnutkaan.
En mitään. Olen tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka se ei ole enää kovin kummoinen. Ihmisen ulkonäkö muuttuu vanhetessa, eikä siinä ole mitään pahaa. En tavoittele ikuista elämää tai nuoruutta, rypyt kertovat eletystä elämästä ja siitä, että olen hymyillyt.=)
Isommat tissit rasvan siirrolla, silmäluomien leikkaus, muutaman luomen leikkaus, rasvaimu reisistä, ihon korjaus laserilla, alapään nuorennusleikkaus :) Itselleni kaikki. Mieheen en anataisi veitsen kajota, vaikkei yleisen mittapuun mukaan komea olekaan. Minulle komein <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi leikkauttaa täysin tervettä kudosta ja riskeerata anestesia.
Vierailija kirjoitti:
Säästäisin jos kävisi niin että joku päivä tulisi tarve.
Säästäisin tarpeessen esim. onnettomuus, sairaus tai pahoinpitely runtelisi hirveän näköiseksi, muuten en tavalliseen vanhenemiseen tms. käyttäisi.
Antaisin poistaa rasva- ja muut luomet kasvoistani, siinä kaikki. Minulla on sen verran tikkejä oikeiden leikkausten jäljiltä, etten kaipaa enempää operaatioita. Mies on hyvä sellaisenaan.
Pill*n pienennöksen ja kull*n suurennoksen.
Lähinnä haluaisin selluliitin pois.😲
Ei ole kyse rahasta vaan periaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi leikkauttaa täysin tervettä kudosta ja riskeerata anestesia.
Nykyään suuri osa noista tehdään paikallispuudutuksessa.
Leuanalusheltan kiristys, ehkä pikkuisen botoxia otsaryppyihin ja hiuksille joku kasvua stimuloiva laserhoito, rasvaimu niskan emännänkyttyrään. Mies ei mun mielestä tarttis mitään, mutta se haluaisi rasvaimun vatsaan.
Olen jo tehnyt vatsanahankiristyksen ja samassa yhteydessä kiristettiin/korjattiin vatsalihakset. Rasvaimu tehty sekä pimpin kiristysleikkauksen. Vielä voisin käydä kohottamassa rintojani, on jo suunnitteilla ensi vuonna
Itse en tarvitse muuta kuin hyvän korsetin. Mutta miehelle pitäisi tehdä peniksen pidennys ja etenkin paksunnos. Nyt se on vain 15 cm pitkä ja ympärys 14 cm. Kun on kerran saanut oikeaa, sitä kaipaa jatkossakin.
N43
Itselleni botoxia kulmien välissä oleviin ryppyihin ja roikkuvat yläluometkin voisi fiksata, miehelle ei tarvitse mitään.