Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rintaliiviliikkeiden kalliimmat liivit hintansa väärtejä?

Vierailija
12.08.2016 |

Tuntuvat olevan useita kymppejä kalliimpia kuin halpaliikkeiden vastaavat, onko ne oikeasti mukavampia päällä/kestävämpiä että niitä kannattaisi ostaa? Tuntuu ettei halpiksista löydy ikinä sellaisia mitkä olisi mukavat päällä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin todella hintavat merkkiliivit, jotka ovat alkaneet repsottaa edestä eli kuppiosan ulkosauma on jotenkin kiertynyt ulospäin eli on tosi ruman näköistä, näkyy kaikista vaatteista läpi harmillisesti. Sinne meni rahat turhaan ostokseen.

Vierailija
2/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyseisille vaatekappaleille omistetuissa liikkeissä koskaan asioinut mutta omasta puolestani voin kyllä sanoa että kun viitsii maksaa vaikka vain 40 euroa on laatu ja mukavuus ihan eri sarjassa kun kympin liiveissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy liikkeessä sovittamassa ja tilaat sitten samat liivit puolet halvemmalla netistä. Niin minä teen.

Vierailija
4/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiviliikkeessä ja myyjän avulla saa parhaat liivit. Ne istuu ja tuntuu parhaalta liikkuessakin ja todellakin kestävyys on eri luokkaa kuin halpisliiveissä. Maksan mieluust mukavauudesta - rintsikat on päällä koko päivän, joka päivä. Ei voi kestää huonoja liivejä. 

Vierailija
5/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmat ovat parempia.  Nytkin yhdet jotka hiertävät kiinnityskohdasta, tätä ei ole kuin halvoilla liiveillä, laitoin silkkikankaan palan voidakseni käyttää.

Vierailija
6/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrician liivit kyllä ainakin olivat hintansa väärti. Aivan loistavat, kestävät ja istuvat liivit. En osaa nykyhetkestä sanoa kylla mitään, ne valmistetaan nykyään ulkomailla. Toivottavasti laatu säilynyt.

Vierailija
7/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että mitä kalliimmat, sen paremmat.  Nro1 kommmentoijalle: kannattaisi antaa palautetta ko. liikkeeseen ja kysyä vaikka hyvitystä.

Aluksi itseäkin hirvitti maksaa rintaliiveistä 40-60e mutta ovat kyllä hintansa arvoisia ainakin minulla olleet.  Olen ostanut esim. Sokos ja Stockmann.  Kyllä ne kestää vuosia ja on hyvät päällä.

Tosi harvoin pesen koneessa, käsipesu on hyvä. Urheiluliivit sitten erikseen, niitä mulle riittää parit. 

Mulla on aika isot rinnat ( ja inhoan niitä!), kunnolliset rintaliivit on pakko olla.

Vierailija
8/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin todella hintavat merkkiliivit, jotka ovat alkaneet repsottaa edestä eli kuppiosan ulkosauma on jotenkin kiertynyt ulospäin eli on tosi ruman näköistä, näkyy kaikista vaatteista läpi harmillisesti. Sinne meni rahat turhaan ostokseen.

Oletko mahdollisesti viikannut liivit kaappiin tai matkakassiin siten, että olet laittanut kupit vastakkain ja kääntänyt toisen nurin? Tällaisesta voi sauma kiertyä. Liivit kannattaa siis säilyttää siten, että alkuperäinen muoto säilyy. Tuli vain mieleen, koska itselleni on joskus käynyt näin.

Vierailija
9/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin periaatteessa ovat. Edellyttäen, että ovat laadukkaita ja että myyjä on ollut asiansa osaava eli löytänyt sinulle juuri sopivat liivit. Tosin huonojakin kokemuksia on. Kerran minulle myytiin muuten kyllä ihan hyvät ja hyvin istuvat liivit, mutta kun ne olivat kaarituelliset. En jaksanut väitellä myyjän kanssa loputtomiin siitä, että en kerta kaikkiaan siedä kaaritukia. Aika pian poistin tuet eikä se tietenkään tehnyt hyvää liivien istuvuudelle. Sen jälkeen ne kuitenkin olivat päällä mukavammat, kun rautalangat eivät painaneet. Eli käytetyiksi tulivat. Myöhemmin sitten toisesta liikkeestä löytyivät hyvät kaarituettomat liivit ja olen suosinut sitä merkkiä jo pitkään.

Vierailija
10/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi, ostan yleensä sellaisia 40-60e liivejä, mulla ei oo kalliimpia ollut koskaan. Ihan mukavat päällä, mutta ei niin, ettenkö ottaisi pois heti kun kotiin pääsen. 

Vierailija
11/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit on hyviä, tietty täytyy olla omaan kroppaan sopiva malli. Joku Change ei ole mun mielestä mikään laatuliike. Mulla on käytössä vielä 10 vuotta sitten ostettuja arvokkaampia liivejä, joita olen tietysti huoltanut oikein.

Vierailija
12/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, varsinkin kun löytää omille rinnoilleen sopivan mallin.

Itse löysin MissYa -rintaliivimerkin ja toissapäivänä kävin ostamassa kahdet lisää, alennuksessa kun oli. Alkuperäinen hinta 45e, nyt 2 kpl yht. 30e.

Vierailija
13/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia kuppikokoja ja sileää perusmallia saa varmaan halpisversionakin kunhan osaa ostaa, esim. mun suosikkiliivit tällä hetkellä on jotkut hm:n perus musta + valkoinen, kustantaa alle 20 e. Ryhdikäs, huomaamaton ja olkainten säätö on toistaiseksi kestänyt (on usein se heikko kohta halvemmissa). Mutta toisaalta löytyy myös kymmenen vuotta vanhat kalliit merkkiliivit, että siinä voi jo ajatella sijoittaneensa kestävyyteen. Ja roskikseen on joutunut paljon tavaraa tällä välin, liian paljon.

Vierailija
14/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni herää kysymys, että minkäverran te normaalisti sijoitatte liiveihin? Minulle ne hyvät liivit ovat helposti sen 70-90€ ja alennuksesta löytää harvoin. Toisaalta jos niitä on alennuksessa, omaa kokoani useimmiten on, koska se on "erikoinen". Parhaat liivit ovat Primadonnan, jotkut siedettävät Maidenformin ja muutamat muut La Perla tai Passionata jne. En muista löytäneeni 40€ normaalihintaisia hyviä liivejä ikiaikoihin. Joskus hyvin nuorena ehkä. 

Vierailija
15/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni herää kysymys, että minkäverran te normaalisti sijoitatte liiveihin? Minulle ne hyvät liivit ovat helposti sen 70-90€ ja alennuksesta löytää harvoin. Toisaalta jos niitä on alennuksessa, omaa kokoani useimmiten on, koska se on "erikoinen". Parhaat liivit ovat Primadonnan, jotkut siedettävät Maidenformin ja muutamat muut La Perla tai Passionata jne. En muista löytäneeni 40€ normaalihintaisia hyviä liivejä ikiaikoihin. Joskus hyvin nuorena ehkä. 

Maksan liiveistäni noin 20-50€, tilaan pääsääntöisesti englantilaisista nettikaupoista omani. Freya, Panache, Cleo, Curvy Kate merkit joita käytän.

Vierailija
16/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainoat sopivat ovat Primadonnan, suurehkot rinnat, 75F. Kestäviä ovat, mutta hinta on melko suolainen, varmaan 100 e luokkaa noissa pitsissä. Muut ei vaan istu.

Vierailija
17/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rinnoista eli kuinka paljon ne riippuvat. Itsellä D-kupin hieman riippuvat. Tuskin selvittäisin lyijykynätestiä. Mutta hyvillä liiveillä ne ovat miesten tuijotusten kohteena. Täytyy vaan sovittaa, sovittaa ja sovittaa eikä hintalappua pidä katsella ennen maksamista. En valita hintaa koskaan.

Vierailija
18/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on, olen kyllä valitettavasti perinyt isotissisyyden, että mistään muualta en löydä. Olis kyllä mahtavaa, että olis liivejä vähän joka lähtöön, mutta budjetti ei oikein anna myöden.

Vierailija
19/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että on. Olen pienituloinen, mutta pari vuotta sitten menin ensimmäistä kertaa alusvaatteisiin erikoistuneeseen liikkeeseen, jossa sain loistavaa palvelua, löysin juuri oikean koon ja kokeilin eri merkkejä, löysin minulle erittäin hyvin istuvan merkin. Liivit maksavat n. satasen kappale, mutta ovat sen arvoiset. Tuntuvat hyvältä (eli huomaamattomalta) päällä, näyttävät kauniilta ja saa mun tissit näyttämään hyviltä. Käsinpesu vie hieman aikaa, mutta pieni juttu sekin on.

Kannattaa kokeilla kerran, sovittaa hyvän myyjän opastuksella ja ostaa just ne, mitä sopii ja miellyttää, vaikka hinta kerran kirpaisisikin.

Vierailija
20/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 90 H:tkin saa ylös- ja eteenpäin liiviliikeen neljänkympin toppaamattomilla. Eli kyllä ovat. Gorsenian suunnittelijan voisi minun puolestani kanonisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä