Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tällaista mielialojen vaihtelua?

Vierailija
12.08.2016 |

Mulla heittelee mielialat laidasta laitaan, saman vuorokaudenkin sisällä saattaa olla melkoinen kirjo tunnetiloja ja ajatuksia. Itsemurha-ajatuksia on usein, vaikka en sitä aio tehdäkään mutta se tulee ajatuksiin ikään kuin pakkoajatuksina. Välillä rakastan koko maailmaa ja olen onneni kukkuloilla, tuntuu, että elämä on täynnä mahdollisuuksia. Hetken päästä saatan itkeä pahaa oloa ja tyhjyyden tunnetta. Syyllisyyden tunne on jatkuvasti.

Välillä iskee ahdistus ja raivo, tekisi mieli hajottaa koko asunto mutta puran sen liikuntaan. Tunteet miesystävää kohtaan vaihtelevat myös, saatan olla todella rakastunut yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä suunnittelen eroa.
Kysyn teiltä rakkaat palstalaiset, onko tämä normaalia ja elääkö & tunteeko muutkin näin?
Tätä on jatkunut koko aikuisiän.

T. N30

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Mietin myös onko normaalia? Olen 33 v.nainen.

Vierailija
2/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia lähelläkään. Suosittelen menemään pikaisesti lääkäriin/psykiatrille. Sinulla on voi olla jokin mt-sairaus, mutta älä huoli, jos olet tähän asti pärjännyt ilman lääkkeitä/terapiaa, niin oikealla hoidolla pärjäät vielä paremmin. Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......8 kirjoitti:

Minulla on. Mietin myös onko normaalia? Olen 33 v.nainen.

Kannattaa mennä psykiatrille. Ei kuulosta normaalilta, vaikka normaalin kirjoon paljon mahtuukin. Voi olla jokin persoonahäiriö.

Vierailija
4/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä sama myös ollut aina

.. väsymys pahentaa mutta olen kuitenkin perus iloinen ja onnellinen enkä ns kärsi vaivasta että pitäisi mennä lääkäriin tms. Ehkä ennemminkin haluaisin oppia tiedostamaan miksi jotkut asiat saavat tuntemaan niin tai näin. Miesystävä joutuu kyllä usein kohteeksi kun ensin olen sydämen kuvat silmillä ja yksi ikävä uutinen häneltä niin saatan romuttua täysin ja muutaman tunnin kuluttua taas olla normaali

Vierailija
5/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaalta persoonalta kuulostaa. Kannattaa harkita itsemurhaa oikeasti.

Vierailija
6/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia lähelläkään. Suosittelen menemään pikaisesti lääkäriin/psykiatrille. Sinulla on voi olla jokin mt-sairaus, mutta älä huoli, jos olet tähän asti pärjännyt ilman lääkkeitä/terapiaa, niin oikealla hoidolla pärjäät vielä paremmin. Tsemppiä:)

Kiitos ihana! :) Oon varannut lääkärille ajan ensi viikolle, nyt on syyllinen olo, että jos varasin sen turhaan ja kulutan vaan resursseja turhaan. Siks oli pakko nyt kysyä, onko muilla tällaista.

Ap

Vierailija
7/7 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä sama myös ollut aina

.. väsymys pahentaa mutta olen kuitenkin perus iloinen ja onnellinen enkä ns kärsi vaivasta että pitäisi mennä lääkäriin tms. Ehkä ennemminkin haluaisin oppia tiedostamaan miksi jotkut asiat saavat tuntemaan niin tai näin. Miesystävä joutuu kyllä usein kohteeksi kun ensin olen sydämen kuvat silmillä ja yksi ikävä uutinen häneltä niin saatan romuttua täysin ja muutaman tunnin kuluttua taas olla normaali

Ymmärrän. Mulla kans joku särö parisuhteessa, riita tms. saa mut romuttumaan täysin. Oon kans perusiloinen ulospäin mut sisällä usein paha olo. Väsymys pahentaa oloa mutta nukahtaminen on hankalaa nykyään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän