Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kaverini ihastunut minuun?

Vierailija
12.08.2016 |

En oikein osaa tulkita livenä mitään ja selvinpäin hän on kai minulle aivan samanlainen kuin muillekin, mutta humalassa hänestä tulee erityisen huolehtivainen minua kohtaan jne... Viimeksi hänen ollessaan humalassa hän lähetti minulle viestejä, joissa hän sanoi että mieheni olisi syytä olla aivan helvetin onnellinen koska hän on löytänyt tällaisen tyttöystävän, ja hän toisteli tykkäävänsä minusta jne :D en ihan ymmärtänyt että tarkoittiko hän kaverina näitä asioita vai voiko hän olla jotenkin ihastunut tai jotain...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs itse luulisit? Sori, mutta tästä viestistäsi paistaa läpi se, että tiedät jo hänen ihastuneen sinuun, olet itsekin ehkä hieman ihastunut takaisin ja kaipaat nyt kamalasti sellaista "voi että huiiiii, nyt se on kyllä ihan lääpällään suhun"-tsemppausviestejä :). Liikuttavaa!

Vierailija
2/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla kovin vanha?

Mitä ihmeen väliä onko ihastunut vai ei - sinähän seurustelet?

Keskity poikaystävääsi jos yhtään hänestä välität, ja jätä tuollaiset känniavautumiset omaan arvoonsa.

Tai toki - jätä poikaystäväsi tämän humalaisen ihailijan vuoksi, ja hetken päästä ei tarvitse enää pähkäillä: sinulla ei ole kumpaakaan.

Tyyppi testaa viehätysvoimaansa (anna mun kaikki kestää, mutta jos sinä sen nyt ihailuna koet...) turvalliseen kohteeseen, varattuun tyttöön.

Jos reagoit, hän voi brassailla kavereilleen että pystyisi iskemään xxx:n (poikaystäväsi nimi) tyttiksen.

Comprende?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse ihastunut häneen, anna mennä vaan! ;)