Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palstailijoista käynyt Flowparkissa?

Vierailija
12.08.2016 |

Kävin vähän aikaa sitten Ähtärin eläinpuistossa, ja ihan hirveästi alkoi kiinnostaa tuo Flowpark! Saa nähdä, pääseekö tänä vuonna menemään, mutta viimeistään ensi kesänä pitää kokeilla yhden tuttavaperheen kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta jäi muuten pois itse kysymys: millaista oli, tykkäsitkö?

Ap

Vierailija
2/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Tampereella Varalan Flowparkissa. Oli todella miellyttävä kokemus, ehdottomasti aion mennä uudelleenkin! Se oli hieman yllättävää, että itselleni ns. "normikuntoisena" naisena (eli en siis ole mikään täysi lössöpylly joka lähinnä makaa sohvalla, mutten myöskään esim. harrasta mitään voimailulajia) radoissa oli jo jonkun verran haastetta, eivät olleet mitään ihan läpihuutojuttuja - ja tämä oli tietysti hyvä asia. Vaikeimmalle radalle en edes uskaltautunut. Kuulemma joka päivä joku haetaan henkilökunnan avustamana alas kun kunto ja/tai uskallus loppuu, eli mahdotonta se ei ole. Suosittelen kyllä lämpimästi, sopii mielestäni myös perheille, jos lapset ovat jotain +6-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Tampereella Varalan Flowparkissa. Oli todella miellyttävä kokemus, ehdottomasti aion mennä uudelleenkin! Se oli hieman yllättävää, että itselleni ns. "normikuntoisena" naisena (eli en siis ole mikään täysi lössöpylly joka lähinnä makaa sohvalla, mutten myöskään esim. harrasta mitään voimailulajia) radoissa oli jo jonkun verran haastetta, eivät olleet mitään ihan läpihuutojuttuja - ja tämä oli tietysti hyvä asia. Vaikeimmalle radalle en edes uskaltautunut. Kuulemma joka päivä joku haetaan henkilökunnan avustamana alas kun kunto ja/tai uskallus loppuu, eli mahdotonta se ei ole. Suosittelen kyllä lämpimästi, sopii mielestäni myös perheille, jos lapset ovat jotain +6-vuotiaita.

Kiva kuulla! Ajattelin, että ensi kesänä mentäis tuttavaperheen kanssa, heidän isommat lapsensa ovat silloin 13 ja 11, pienemmät lapset jätämme isovanhempien kanssa kotiin tai kotieläinpuistoon. Nuo ystäväperheen tytöt ovat voimistelijoita, joten heistä varmasti mukava juttu :) Ehkä mun ei sitten tänä syksynä kannata mennä, kun oon murtuneen varpaan takia lähinnä istuskellut ainakin kuukauden, parempi odottaa ensi kesään.

Ap

Vierailija
4/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime kesänä Flowparkissa, tarkoitus oli ylittää itseni ja jäätävä korkeanpaikankammo. Kyllähän monista radoista selvisi mutta ei se itselle ainakaan mitenkään nautinnolista ollut. Varsinkin Turussa se ykai rata, joka on kokonaan liukumista, niin yhdessä vaiheessa piti kiivetä melkeinpä männyn latvaan ( mäntyyn oli hakattu tikapuut) ja sieltä lähti viiminen liuku. Siinä kohtaa meinasi kyllä mennä pupu pöksyyn. Ottaeen huomioon, että jos alkaa pelottaa niin varsinkaan näistä liukuradoilta ei pääse kesken pois.

Vierailija
5/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sekä Ähtärissä, että Tampereella ja molemmissa paikoissa on ollut hauska kiipeillä. Jos vähäänkään tykkään tuollaisesta "temppuradoilla" kiipeilystä, niin kannattaa käydä kokeilemassa. Ratoja on laidasta laitaan. Osa helppo ja osa älyttömän vaikeita. Joten jokaiselle löytyy sopiva rata.

Vierailija
6/6 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kovin pahaa korkeanpaikankammoa, taitaa suurimmalla osalla ihmisistä olla jonkin verran sitä kuitenkin. Luulen, että sen osalta pärjään!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan