Terapiat ja pillerit kokeiltu.
Kommentit (14)
Kuinka pitkä terapia? Montaka lääkettä olet kokeillut? Oletko ollut osastohoidossa? Pystytkö säännölliseen arkielämään?
Mammaterapia. Tiedätkö, mikä on masennuksesi syy? Poista tai korjaa se.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä terapia? Montaka lääkettä olet kokeillut? Oletko ollut osastohoidossa? Pystytkö säännölliseen arkielämään?
Melkein 20v erilaisia terapiota ja lääkkeitä. Olen ollut useamman kerran osastohoidossa. Työttömänä perheeni kanssa elän tavallista arkea.
Työnteko? Ei ole aikaa / energiaa märehtiä turhaan.
Mulla sama tilanne. Osittain johtui kilpirauhasen vajaatoiminnasta , tsh oli 29, kun löydettiin syy moneenkin vaivaan.
Miten paha se sun tilanne on? Onko sulla kokeiltu sähköshokkeja? Kuulostaa hurjalta, mutta tepsii vakavaan masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän syyn mutta sitä ei pysty korjaamaan. Pitäisi muuttaa ajattelutapaa eikä se onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Työnteko? Ei ole aikaa / energiaa märehtiä turhaan.
Ei löydy töitä. Olen sillä lailla syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Osittain johtui kilpirauhasen vajaatoiminnasta , tsh oli 29, kun löydettiin syy moneenkin vaivaan.
Miten paha se sun tilanne on? Onko sulla kokeiltu sähköshokkeja? Kuulostaa hurjalta, mutta tepsii vakavaan masennukseen.
Sähköshokkeja en ole kokeillut se on vielä kokeilematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän syyn mutta sitä ei pysty korjaamaan. Pitäisi muuttaa ajattelutapaa eikä se onnistu.
Avaa vähän. Et voi menettää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömyys jonka poistamiseen ei löydy keinoja. Kyllä olen kaikki keinot käyttänyt senkin asian suhteen.
Olet sairastanut masennusta 20 vuotta ja silti onnistunut perheen perustamaan? Joopajoo. Kuulostaa enemmänkin lorvikatarrilta tuo "masennuksesi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömyys jonka poistamiseen ei löydy keinoja. Kyllä olen kaikki keinot käyttänyt senkin asian suhteen.
Hyväksy se. Ellei tule mitään niin sitten ei. Saat kuitenkin jotain tukia, sinulla on perhe ja joku vempain, jolla tänne kirjoittelet. Eli pysyt hengissä ja saat olla perheesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairastanut masennusta 20 vuotta ja silti onnistunut perheen perustamaan? Joopajoo. Kuulostaa enemmänkin lorvikatarrilta tuo "masennuksesi".
Aika monella masentuneella on perhe.
Sinun ajatusmaailman muutos.