Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä suuttui syntymäpäivälahjasta...

Vierailija
12.08.2016 |

Annoin hänelle lahjakortin vaateliikkeeseen. Hän syytti, että minua ei kiinnosta yhtään hänen asiansa tai pukeutumisensa, kun en ostanut vartavasten jotakin vaatetta vaan pelkän kortin. Olisitteko te suuttuneet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on ainakin mun mielestä tosi kiva lahja.

Vierailija
2/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä tyttis. Olisit kuitenkin ostanut väärän kokoisen/värisen/mallisen vaatteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on olisiko joku meistä suuttunut vai ei. Joidenkin mielestä lahjakortti on hyvä lahja, joidenkin mielestä epähenkilökohtainen ja siksi sopimaton läheiselle. Tyttöystäväsi on jäljempää sorttia. Ota lahjakortti itsellesi ja käy ostamassa sillä jotain hänelle. Sitten kun saa jonkun saatanan ruman ja väärän kokoisen rytkyn niin tajuaa seuraavalla kerralla olla suuttumatta. Tai sitten ostos menee nappiin ja saat osaksesi rakkautta, hellyyttä, ihailua ja eroottisia tekoja.

Vierailija
4/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mieheni tunteekin tyylini hyvin, en silti antaisi hänen ostaa minulle vaatetta. Joskus kysyin kaupassa mitä hän valitsisi minulle, eikä ne silti olleet yhtään sellaisia, joista olisin tykännyt. Myös koko menee herkästi pieleen, sillä ne vaihtelevat todella paljon merkkien välillä.

Vierailija
5/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut ikionnellinen lahjakortista :3

Vierailija
6/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on olisiko joku meistä suuttunut vai ei. Joidenkin mielestä lahjakortti on hyvä lahja, joidenkin mielestä epähenkilökohtainen ja siksi sopimaton läheiselle. Tyttöystäväsi on jäljempää sorttia. Ota lahjakortti itsellesi ja käy ostamassa sillä jotain hänelle. Sitten kun saa jonkun saatanan ruman ja väärän kokoisen rytkyn niin tajuaa seuraavalla kerralla olla suuttumatta. Tai sitten ostos menee nappiin ja saat osaksesi rakkautta, hellyyttä, ihailua ja eroottisia tekoja.

Ap voisi tosiaan mennä ostamaan lahjakortilla liikkeen kammottavimman rätin ja viedä sen tytölle. Ehkä pösilö tyttöystävä älyäisi, että se lahjakortti olisi kuitenkin ollut parempi, olisi saanut juuri sellaisen vaatteen kuin haluaa.

Pieni opetus on ihan paikallaan.

Vierailija
7/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilahtunut, vaatteeni haluan ostaa itse.

Vierailija
8/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttis vinkui ihan samasta asiasta. Ostin seuraavana jouluna ja synttärinä tarjoustalosta kokoa liian isoja riemunkirjavia rättejä. Kummasti on lahjakortit kelvanneet tämän jälkeen :).

Vierailija
9/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi tosiaan mennä ostamaan lahjakortilla liikkeen kammottavimman rätin ja viedä sen tytölle. Ehkä pösilö tyttöystävä älyäisi, että se lahjakortti olisi kuitenkin ollut parempi, olisi saanut juuri sellaisen vaatteen kuin haluaa.

No tuommoinen tahallaan huonon ostaminen taas on lapsellista. Sen opetuksen saa kyllä vaikka ap ostaisi tosissaankin. Ja jos meneekin oikein, hehän ovat luodut toisilleen.

3

Vierailija
10/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä raha/lahjakortti on lahja, jossa kovasti haiskahtaa se, että ei oikein oo viitsitty panostaa.

Vierailija
11/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ap olisi ostanut liian ison vaatteen, olisi tyttöystävä kiekunut, että putääkö ap häntä lihavana. Jos taas liian pienen, niin alkaisi valitus kuinka on liian lihava kun ap osti niin pienet vaatteet..

Vierailija
12/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Paska akka.

Vierailija
13/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuommoinen tahallaan huonon ostaminen taas on lapsellista. Sen opetuksen saa kyllä vaikka ap ostaisi tosissaankin. Ja jos meneekin oikein, hehän ovat luodut toisilleen.

3

Lapsellista ei ole suuttua toisen ostamasta lahjasta, ja sitten lahjan ostajan pitäisi vielä mennä uudestaan koittamaan onneaan, josko arvon prinsessa olisi sitten tyytyväinen?

Ei tosiaankaan eikä missään nimessä. Siitähän se pikkuprinsessa saa kuvan, että voi vinkuminen kannattaa, poikkis kyllä juoksee.

Vierailija
14/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti tuollaisia on olemassa? Mun mielestä kiva lahja.

t: n. 46v.

Vierailija
15/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatekaupasta. Mä saan usein lahjakortin stockalle, tosi jees, mies tuntee mut. Jos saisin lahjakortin johonkin hm tms vaatekauppaan, suuttuisin, mies ei tunne mua yhtään

Vierailija
16/16 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Ansaitset parempaa.