Mies kyllästynyt minuun? ?
Synnytyksestä 4kk. Mies ei halua minua ollenkaan eikä osoita minuun yhtään hellyyttä. Yhdessä oltu 1 1/2 vuotta. Minä 23v mies 34v. Tuntuu niin pahalta. Synnytyksen jälkeen olen tyydyttänyt suuseksillä omasta tahdosta 5 kertaa miehen. Yhden kerran yhdyntä mun aloitteesta hyväilin ja kysyin otanko kondomin? Mies: no ota vaan ja makasi x asennossa. Siinä ei ollut minun lämmittelyä, hyväilyä . En tiedä jaksanko enää yrittäkää. . Tuntuu että olenko läski ja ruma?? Mies ei enää koske minuun. Paino ennen raskautta 70 kg. Raskauden lopus 92... Nyt 75 kg.. pituus 170cm. seksiä oli raskauden loppuun asti noin 1 kerta viikossa kuten aina. Ja itsekin sain suuseksiä raskauden puoleenväliin asti. Hellyyttä pusuja sain raskauden aikana. Paikat on kyllä parantunut ja mies sen tietää ja haluista olen varovaisesti kylää vihjaillut. Muuten ihana mies rakastaa ja hoitaa vauvaa ja on mulle kohtelias ja auttavainen mutta ei heru seksissä eikä hellyyttä. Oon jo nii puutteessa että oon nähnyt pettämis unia yms... ikinä en niin tekisi. Mutta turhauttaa... ja pelottaa että on minuun kyllästynyt.
Kommentit (22)
No voi ulkonäkö ja ulkonäkö ja haluttavuuskilot! Mitäpä jos nostat nenän pois omasta navasta!
Ap, vaikuttaa, että sun mies tajusi hieman jälkijunassa, että et ole se nainen jonka hän haluaa. Tulit raskaaksi nopeasti. Ette olleet vielä ehtineet tutustua toisiinne --> elitte ihastumisvaihetta, kun tulit raskaaksi. Päätitte pitää lapsen ja elää perheenä. Se ei kuitenkaan tarkoita rakkautta.
Velvollisuus ja tunnollisuus ovat eri asia kuin rakkaus. Oletko itsekään kovin varma siitä, että todella rakastat miestä? Miksi et uskalla puhua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin seksistä hänen kanssaan? Se on parisuhteen liima!
Hän rakastaa vauvaa, mutta se ei tarkoita sitä, että hän rakastaisi sinua. Silloin ollaan jo pahasti pielessä, jos mies ei halua naista.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sinussa olisi jotakin vikaa. Teillä ei vain kolahda, ainakaan miehen mielestä. Parempi erota kuin pysyä yhdessä velvollisuudesta.
Ei nyt kannata tuohon takertua. Todellakaan kaikkien miesten halut eivät katoa siihen, että lapsia syntyy.
Kannattgaisi nyt vaan PUHUA miehen kanssa ongelmasta ja kertoa miltä itsestä tuntuu.
Turha jossitella mitään, kun ei tiedä.