Naiset, onko Mitro repo hyvännäköinen? :D
Kommentit (15)
Näyttää ihan Jaska Jokuselta vanhana.
Kyllä, sellaisella turvallinen halinalle -tyylillä. Viimeksi kaksi päivää sitten sanoin ääneen että tuon naamanhan voisi vaikka kehystää ja laittaa makuuhuoneen seinälle hyviä unia toivottamaan.
N19
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sellaisella turvallinen halinalle -tyylillä. Viimeksi kaksi päivää sitten sanoin ääneen että tuon naamanhan voisi vaikka kehystää ja laittaa makuuhuoneen seinälle hyviä unia toivottamaan.
N19
Entäs kun se halinallenaama sanookin hymysuin "Nyt olisi 19 vuotiaalle tytölle patukkaa kaavun alla tarjolla, kiinnostaisiko?" :D -ap
Ai tuollainen vanha, pönäkkä ex-pastori?? No todellakin! Uuh, tulee ihan tuhmia mielikuvia mieleen. <3
Vastenmielisen näköinen. Kamala pallopullukka koko tyyppi. Puhetyyli on myös epämiellyttävä. En ymmärrä, että miten voi ahdistella naisia kun vaikuttaa hieman homolta. Ehkä peitellääkseen homouttaan. Vaimoahan tai naista ei sillä ole, vai saako noilla ortodoksipapeilla ollakaan.
Jos minua rupeaisi hipelöimään, läpsäisin heti litsarin.
No ei nappaa! Jossakin luki, oisko ollut joidenkin vaalien aikaan, Isä Mitrosta, että "punaposkinen puutarhatonttu" ja minusta se on aika kuvaava =)
Eikös se ole isä Mirto vain kreikkalaiskatolisille.
Minä en ainakaan suostu sitä isäksi kutsumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole isä Mirto vain kreikkalaiskatolisille.
Minä en ainakaan suostu sitä isäksi kutsumaan.
Mitro on koko kansan isä
Vierailija kirjoitti:
Mitro on koko kansan isä
Ja Isä Aurinkoinen. Niin nätisti hymyilee aina.
Mitro on kyllä kuin se Robin Hoodin munkki Tuck. Viini maistuu ja naiskauneus kiinnostaa ehkä sallittua enemmän.
On. Lisäksi hän on rikas!
N19