Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki maistuu pahalta?

Vierailija
11.08.2016 |

Aamuisin tosi heikko olo enkä pysty syömään mitään moneen tuntiin, päivälläkin vaikea saada mitään kurkusta alas kun kaikki maistuu ja haisee niin voimaakkasti pahalta... Olisi edes mautonta ja hajutonta niin pystyis syömään jotain. Mulla on tosi herkkä hajuaisti ja jotku ruuat saa metrien päästä yökkäysreaktion aikaan vaikka jotku ei haista niitä vaikka tunkis nenänsä siihen.
Tänään olen syönyt neljäsosan banaanista, omenan ja juotavan jugurtin. Ja nuo kaikki työntänyt suurin piirtein väkisin suuhun. Banaani haisee oksenukselle, omena joltain hapolta ja jugurtti mädäntyneeltä. Nälkä mulla lähtee tosi pienestä. Nytten ois nälkä mut ei ole mitään mitä pystyisi syömään oksentamatta. Vituttaa, heikottaa, oksettaa, särkee päätä ja itkettää :( Olen silti ihan normaalipainoinen (164cm/54kg) vaikka välillä sattuukin päiviä jolloin en syö oikeasti mitään. Jos en vaikka ole liikkunut päivän aikana paljon missään niin ei vain tule nälkä. Jano mulla kyllä on melkeen koko ajan.
Polvissa ja ranteissakin nivelet paskana... kävelin pienen mutkan kylillä ja tuntu että vasen polvi hiertyy kohta irti, naisten punnerruksia mä en ole pystynyt koskaan tekemään koska ei vaan polvet kestä. Tavallisissakin menee ranteet melkein samantien kipeiksi. Juoksemisesta ja kaikesta muustakin urheilusta tulee nykyään vaan huono olo, vaikka ennen se oli paras tunne ikinä. Enkä mä edes uskalla käydä lenkillä, pyörtysin varmaan matkalle. Mä vaan en jaksa tätä voimatonta ja huonoa oloa enää. Kala on oikeastaan ainoa ruoka mikä maistuu siedettävältä (joskus jopa tosi hyvältä), se on vain niin h*lvetin kallista...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla samaa ongelmaa? Mä en oikeen tiiä kuinkahan kauan tällasella ruokavaliolla pysyy elävien kirjoissa :/ ja tää olo oikeestaan vaihtelee, välillä mä pystyn syömään paremmin mutta nyt pari viikkoa menny tosi surkeesti. Mutta aina kaikki on silti pahalta maistunu, tai ainakin musta tuntuu siltä. Roskaruoka tais joskus olla hyvää mutta nykyään sekin vaan ällöttää. Olen sitte 17v jos se jotain vaikuttaa.

Ap

Vierailija
2/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit, hyvää yötä mammat :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana?

Vierailija
4/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko raskaana?

Oon neitsyt

Vierailija
5/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on se, että eräs laihdutuslääke nimeltään Reductil aiheuttaa juuri tuon mitä kuvailet - kemiallisesti. Yliherkkä hajuaisti ei voi olla syynä, vaan se, miten käsittelet ruoan tuoksuja. Voi olla, että kyse on psyykkisestä ongelmasta. Esimerkiksi ihmiset, jotka on aivopesty inhoamaan rasvaa, voivat oksentaa jos ostavat kaupasta tavallista jauhelihaa. Ehkä sinä olet aivopessyt itsesi siten, että kaikki ruoat aiheuttavat saman tuloksen?

Vierailija
6/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain lääkkeitä? Antibioottikuurin aikana kaikki ruoka maistuu pahalta. Vatsahaava janottaa (kokemusta on). Onko sulla ollut närästystä?

Vierailija
7/8 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö jotain lääkkeitä? Antibioottikuurin aikana kaikki ruoka maistuu pahalta. Vatsahaava janottaa (kokemusta on). Onko sulla ollut närästystä?

En mä vedä muuta ku melatoniinia iltasin

Vierailija
8/8 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on se, että eräs laihdutuslääke nimeltään Reductil aiheuttaa juuri tuon mitä kuvailet - kemiallisesti. Yliherkkä hajuaisti ei voi olla syynä, vaan se, miten käsittelet ruoan tuoksuja. Voi olla, että kyse on psyykkisestä ongelmasta. Esimerkiksi ihmiset, jotka on aivopesty inhoamaan rasvaa, voivat oksentaa jos ostavat kaupasta tavallista jauhelihaa. Ehkä sinä olet aivopessyt itsesi siten, että kaikki ruoat aiheuttavat saman tuloksen?

:/ miten tästä sitten voi päästä eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi