jos teurastus lopetettaisiin kokonaan jos sinä
Kommentit (20)
Jos sinä tulisit laittamaan mulle kasvisruokia, niin lopettaisin.
En lopettaisi, osaan teurastaa itsekin. En ehkä kovin siististi, mutta sen verran näppärästi, että saisin parhaat lihanpalat talteen.
Lopettaisin 80 vuotiaana kun ei olisi enää hampaita.
En. Miksi teurastus pitäisi lopettaa?
Teurastuksen voi hoitaa myös nopeasti ja kivuttomasti. Mutta se eläinten kohtelu ennen teurastusta on silkkaa helvettiä ainakin amerikoissa. Ja suomessakin ostan kaupoista vaan parempaa jauhelihaa, enkä kannata niitä atrian ja hk:n tuotteita. Saarioinen on hyvä ja luotettava. Muuten en syö karitsan, kananpojan, porsaan enkä sian lihaa.
En lopettaisi, opettelisin teurastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös katsoa mistä se liha lautaselle tulee.
Tottakai lopettaisin. Ja lopetan "lihan"syönnin heti, kun keinoliha tulee kuluttajien saataville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä viherpiiperö sen luuli tulevan, jos ei teurastamosta? Oletko ihan vatipää?
Jaa-a. Se tietäisi, että miljardien possujen ja lehmien jne. elämä jäisi elämättä, koska niitten ei annettaisi syntyä. Raaka ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä viherpiiperö sen luuli tulevan, jos ei teurastamosta? Oletko ihan vatipää?
Jaahas, joku epäkypsä taas täällä. Tarkoitin, että joillain ei ole mitään hajua kuinka se tapahtuu. Olen kuullut, että jotkut ihmiset luulee, että eläin esimerkiksi nukutetaan ennen teurastusta. Se on paljon rankempi operaatio ja mielestäni ihmiset pärjäisivät hyvin ilman järkyttävää lihan kulutusta.
Taidat olla yksi ajattelematon päänaukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propagandaa tuottavan hörhöjärjestön youtube videohan se sieltä taas tuli ja oletat varmaan et joku ottaa sut vakavasti?
Tapan kalatkin itse jo nyt. Voisin ottaa kanoja ja saisin munia ja kanaa pataan aika ajoin. Nam
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisit lihansyönnin,lopettaisitko?
En.
Vaika miten tuota propagandaasi suoltaisit niin en todellakaan. Revi siitä!
Jos eläintehtaat lopetettaisiin se olisi jees ja ihmiset opettelisivat tekemään itse lihansa. Täällä jotkut pellet ruikuttavat että miksi lihansyönti pitäisi lopettaa. Onhan se helppo sanoa kun ei tarvitse muuta kuin hakea sieltä kaupanhyllystä se liha.
En lopettaisi, koska tuotantoeläimet ovat elinehto kaiken muun (myös vegaanisen ruuan viljelyyn).
Lanta on lannoite ja maaperän kasvukunnolle välttämättömyys. Pussilannoite ei paranna maan rakennetta ja siten esim. Aavikoituminen kiihtyy.
Ihmisen uloste ei käy lannoitteeksi niin kauan kun käytössä on vesivessa, antibiootit, hormonaalinen ehkäisy ja tarttuvat taudit - kuten norovirus.
No en, mulla ei ole mitään teurastusta vastaan, vaan eläinten huono pito harmittaa ja ihmetyttää. Lisäksi epäilen, ettei lihantuotannon täydellisellä loppumisella välttämättä olisi pelkästään hyviä seurauksia. Toivoisin ettei olisi tehotuotantoa, ainoastaan pientiloja ja metsästystä ja että ihmiset söisivät enemmän kalaa ja kasvispainotteisemmin.
En.