Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyys on romahtanut, silti jaksetaan kadehtia lapsiperheiden asioita

Vierailija
11.08.2016 |

Ilmaista matkalippua rattaiden kanssa kulkevalle tai lapsilisää tms. jaksetaan vielä kadehtia vaikka lapsia syntyy vähemmän kuin 1800 -luvun suurina nälkävuosina. Onko ne niin hirveitä edes nähdä liikenteessä ne lapset, että ei kestä. Jos käy lapsiperheiden tuet ja asiat niin kateeksi, mikä estää hankkimasta omia lapsia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua estää hankkimasta mm. se että sektion saanti Suomessa on vielä vuonna 2016 vaikeaa. Monissa maissa ihan perushomma ja äiti itse päättää synnytystavan. Minä olen sitten mielummin hankkimatta lapsia kun lähden tappelemaan lekureiden kanssa, yleensä vielä miehiä eivätkä tiedä synnytyksestä pätkääkään vaikka lääkäreitä ovatkin!

Vierailija
2/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh miks kokoajan tätä aihetta? Synnytys on romahtanut koska maailma on täynnä epävarmuutta ja katastrofeja. Ihmisiä on liikaa, maapallon tulevaisuus epävakaa ihmisten takia. Olis hienoa että muut lajit säilyis eikä ihminen tuhoais niitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaadin raskausaikana saada keskustella naiskätilöiden kanssa, synnyttäneen naispuolisen neuvolan terkan kanssa ja naislääkäri oli aina. Ykskään mieslääkäri ei ala kertomaan mulle synnytyksestä mitään, sori nyt vaan! Sain lopulta luojan kiitos suunnitellun sektion, mulla on paniikkihäiriö ja pelkäsin että se oireilee synnytyksessä. Lopulta epäilivät sen olevan riski sektiossakin joten nukutuksessa sitten jouduttiin tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan