Kiinnostutko erityylisistä ihmisistä kuin itse olet
Onko sinulla jotain vastakkaisen sukupuolen ihmistyyppiä, joka kiinnostaa esim. ulkoisesti, vaikkei teillä ole muuten mitään yhteistä?
Minä tykkään parrakkaista hipsterimiehistä koska parta nyt vain näyttää miehellä hyvältä ja yleensä ovat muutenkin komeita. Missään isossa kaupungissa en aio kuitenkaan enää ikinä asua.
Kommentit (3)
En, kiinnostun vain itseni tyylisistä miehistä.
Henkisesti, ulkoisesti ja elämäntavoiltaan kaltaisiani olleet kaikki.
Minun kohdalleni ei sovi "vastakohdat täydentävät toisiaan", eli ystävänikin ovat pitkälti samasta puusta kuin minä.
Toki mielipide-eroja ja ulkonäöllisiä eroja on, mutta arvomaailmat, tyyli, henkisyys, tapa katsoa maailmaa ja ajatella asioista ym. ovat suurilta linjoiltaan samanlaiset kuin itsellänikin.
Olen vähän narsistinen, en arvosta niin paljoa ihmisiä, jotka ovat ihan erilaisia kuin minä. Kunnioitan helpommin samanlaisia.
Joo, aina. Olen hillitty, akateemisesti koulutettu nainen. Kiihotun ja kiinnostun kuitenkin junttimaisista, kouluttamattomista, alfaurostyyppisistä wt-miehistä. En pysty mitenkään kiinnostumaan seksuaalisesti mistään "sisäsiisteistä insinööreistä" saati humanisteista.