Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi "maailmanloppu" sinulle?

Vierailija
10.08.2016 |

Nyt ei haeta mitään vakavia juttuja, vaan niitä pinnallisia! :)

Minulle olisi ison kriisin paikka, jos Pepsi Max lopetettaisiin ja se, jos joskus olisin tehnyt jonkun tehtävän tai työn opettajan mielestä huonosti. Jos kouluun pitää antaa 100%, niin minä pistän 125% ja pidän huolen, että ylisuoritan, olen luokan parhaimistoa ja opettajat ovat tyytyväisiä tehtäviini :D Yksikin pieni virhe tai opettajan pettymys tehtäviini murskaisi minut täysin!

T. Nolife 17-v (koulut alkoivat taas tänään, apuva, taas yksi vuosi pelkkää suorittamista suorittamisen perään)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin raskaaksi.

Vierailija
2/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin parisuhteeseen. t. erakko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin raskaaksi, mies jättäisi, kaikki tuet lakkautettaisiin

Vierailija
4/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuolisivat. En tahtoisi enää itsekään sitten elää.

Vierailija
5/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bethesda Softworks menisi konkurssiin.

Vierailija
6/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkäiskään musta.

Vierailija
7/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosi "pinnallisia" vastauksia. Lapsen kuolema ym :DDD

Vierailija
8/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kuolisi.  Sitä sitä pelkää oikeasti kun se nukkuu ja itsellä pienet huolet vaivaavat päätä.  (pieni huoli = mistä ostaisi savupiippumateriaalia taloon etc.)

Kiinalaisissa kirjoitusmerkeissä käsite "onni" koostuu merkeistä "talo" ja "vaimo" piirrettynä päällekkäin.  Pitää muuten todellakin paikkansa.  Repikää siitä, te kaikki "heteronormatiivisuuden" vastustajat.  Pannaan nyt tähän vielä loppuun hymiö.   8-)

Vierailija
9/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tai lähes tuli jo,työtapaturmassa käsi paskaksi,loppui kerrasta kaikki harrastukset,kämpän remppaamiset ym.

5v lapsi auttoi aamulla vaatteet päälle,niin se maailma muuttuu.

Vierailija
10/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on meikannut jotain tärkeetä iltaa varten n.3h ja viimeistellessä sutasee vahingossa ripsarilla ison mustan radian poskeen. Vit#u.

Vierailija
11/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kuolisi.  Sitä sitä pelkää oikeasti kun se nukkuu ja itsellä pienet huolet vaivaavat päätä.  (pieni huoli = mistä ostaisi savupiippumateriaalia taloon etc.)

Kiinalaisissa kirjoitusmerkeissä käsite "onni" koostuu merkeistä "talo" ja "vaimo" piirrettynä päällekkäin.  Pitää muuten todellakin paikkansa.  Repikää siitä, te kaikki "heteronormatiivisuuden" vastustajat.  Pannaan nyt tähän vielä loppuun hymiö.   8-)

mutta munkin onni koostuu talosta ja vaimosta ja olen itse nainen. eli mites nyt toi heteronormatiivisuus..?

Vierailija
12/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tai lähes tuli jo,työtapaturmassa käsi paskaksi,loppui kerrasta kaikki harrastukset,kämpän remppaamiset ym.

5v lapsi auttoi aamulla vaatteet päälle,niin se maailma muuttuu.

Mulle kävi samoin, mutta en ajatellut koskaan maailmanloppuna tuota, elämä vaan vie ja se muuttuu. Ei sen kummempaa. On aina mielenkiintoista kuulla saman kokeneiden ajatuksia ja mietteitä.

Niin ja se maailmanloppu.. Se ois varmaan astianpesukoneen rikkoutuminen. Vihaan tiskaamista kotitöistä aivan ehdottomasti eniten.

Traumatisoivaa olisi myös, jos ei voisikaan enää laiskoina päivinä tilata ruokaa kotiin.

Vierailija
13/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaa aamulla, että kahvi on loppu!

Vierailija
14/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan saman kuin ap. Katastrofi olisi pepsi maxin lopetus, sillä juon sitä lähes päivittäin, eikä mikään muu juoma voi sitä korvata.

Sama myös koulumenestyksen suhteen. Olen tyytyväinen vain parhaaseen arvosanaan. Viimeksi petyin itseeni pahasti saadessani lääkehoidon tentistä vain 96% oikein. Nieleskelin kyyneleitä monta päivää. Seuraava tentti tulee menemään läpi täysillä pisteillä.

Vierailija
15/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulon menetys, musiikki on kaikki kaikessa. Myös käsien vaurioituminen olisi paha koska soitan kitaraa.

M22

Vierailija
16/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Jos perjantaina menee töissä niin pitkään, ettei ehdi ennen yhdeksää kauppaan.

2.Jos lähipizzeriassa on pizza-päivänä se huonompi kokki vuorossa.

3.Jos muksuja hakiessa se hyvännäköinen hoitotäti ei ole paikalla.

4.Jos anoppi vastoin odotuksia selviää syövästään.

5.Jos häviän kivi-paperi-saksissa roskien vientivuoron ja sataa vettä.

Elämä on raskasta

Vierailija
17/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmani loppuis siihen jos eräs komea mies oikeasti ehdottaisi edes kahvilla käymistä.

Koska mun olisi kieltäydyttävä olin sitten vapaa tai varattu.

Vierailija
18/18 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Taffelin jumbo juustonaksut lopetettaisiin! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä