Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko munakarvat turn off?

Vierailija
10.08.2016 |

Mietin vain, että onko naisille mitään merkitystä sillä, että onko miehellä alakarvoja vai ei. Pidän karvoista enemmän kuin posliinista, mutta siistin kuitenkin puskaa vähän, ja kassit ja varren vedän ihan paljaaksi. Tuskin tuollainen järjestely ainakaan suuseksissä haittaa.

Onko munakarvat turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, kainalo-, rinta-, selkä- ja alapääkarvat on ällöttäviä. En panis miestä joka ei noista hankkiudu eroon.

Vierailija
2/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteroseksuaali ja nainen ja kumppanillani on ehdottomasti oltava karvoja. Ja jos mies vielä ajelisi niitä, niin... Voisi tietenkin yhdessä sheivailla ja meikkailla ja viettää tyttöjeniltaa. Not.

Siistiä saa ja pitääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies" joka hankkiutuu karvoistaan eroon, on panokelvoton.

Vierailija
4/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteroseksuaali ja nainen ja kumppanillani on ehdottomasti oltava karvoja. Ja jos mies vielä ajelisi niitä, niin... Voisi tietenkin yhdessä sheivailla ja meikkailla ja viettää tyttöjeniltaa. Not.

Siistiä saa ja pitääkin.

Olet justiinsa sellainen nainen josta pysyttelen mahdollisimman kaukana...:)

Sinällään maailmani ei kaadu siihen onko minulla karvoja vai ei mutta kaltaisesi naistyyppi on pahin mahdollinen turn off.

Vierailija
5/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ei tarvitse olla, mutta lyhyet karvat ja sileä varsi on vaatimuksena suuseksille.

Pitkät kainalokarvat on silti jaetulla ällöttävyysykkössijalla yhdessä selkäkarvojen kanssa.

Vierailija
6/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdhfkfr kirjoitti:

Parta, kainalo-, rinta-, selkä- ja alapääkarvat on ällöttäviä. En panis miestä joka ei noista hankkiudu eroon.

Haluat siis nussia pakastebroileria?

Vierailija
7/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, karvattomuus on miehellä huvittavan ja epämiehekkään näköistä.

Vierailija
8/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka kasvaisi karvaa keskellä otsaa. En minä miehen karvoja rakasta, vaan itse miestä.

Vierailija
9/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistiä saa ja pitääkin.

Olet justiinsa sellainen nainen josta pysyttelen mahdollisimman kaukana...:)

Sinällään maailmani ei kaadu siihen onko minulla karvoja vai ei mutta kaltaisesi naistyyppi on pahin mahdollinen turn off.

Onneksi tunne on molemminpuolinen, niin ei tule pahaa mieltä pakeista kummallekaan :)

Vierailija
10/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet, siistit karvat ok. Puskan omistavaa kaveria en suostuisi imemään, karvojen nappailu hampaiden välistä ja nenän uppoaminen puskaan ei yhtään houkuttele.

Vierailija
11/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaalta sheivattu mies on turn off.

Vierailija
12/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdhfkfr kirjoitti:

Haluat siis nussia pakastebroileria?

Haluan nussia ihmisen, en apinan kanssa.

Vierailija
13/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahh haha haa. Just suhteen alottannena voin sanoo, että mies on ihana just niillä karvoilla, joita hällä on.

Vierailija
14/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyhyet, siistit karvat ok. Puskan omistavaa kaveria en suostuisi imemään, karvojen nappailu hampaiden välistä ja nenän uppoaminen puskaan ei yhtään houkuttele.

Entäs jos miehellä on niin iso kalu ettet vahingossakaan osu hampaillasi tai nenälläsi niihin karvoihin? Mitä silloin käytät selityksenä?

Vierailija
15/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdhfkfr kirjoitti:

Samaa mieltä paitsi parrasta. Se menee jos se sopii kantajalleen, mutta suutelu on toki kivempaa ilman. Sänki on kyllä kauheinta.

No, olen pannut joo munankaipuussa. Mutta suhteessa en jaksaisi. Suihinotto karvattomalta on paljon hauskempaa ja kainalossa on mukavampaa makoilla kun ei pistä itseään kainalo- ja rintakarvoihin. Selkäkarvat ovat vain ällöttäviä.

Vierailija
16/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin karvainen, että sen voisi periaatteessa nostaa ilmaan niistä karvoistaan. Joskus niitä siistii omaksi ilokseen, mutta mun puolesta saisi antaa rehottaa vapaana. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nuuskutella miehen nivusia ja haistaa miehen oma tuoksu. 

Puskaakin löytyy siis, mutta ei mun miehen varustuksella ainakaan ole mitään mahdollisuutta siihen, että nenä uppoaisi siihen (ja syväkurkutan) :D Mä muuten myös mielelläni nuolen hänen karvaista anustaan. No, jokaisella mieltymyksensä tietysti. :) 

Vierailija
17/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet on muka pinnallisia :D Naiset kilpaa itkee jostain karvoista, jotka on ehkä luonnollisin asia koko maailmassa. Karvat on miehisyyden merkki.

Vierailija
18/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdhfkfr kirjoitti:

...eli haluat panna pikkupoikia

Vierailija
19/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään ihaillaan epäluonnollisuutta ja halutaan eroon kaikesta ihmiselle luonnollisesta?

Vierailija
20/67 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ainakaan täysin karvatonta. Paras on siistitty (lyhennetty) karvoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän