Jos tulee sisällissota
niin vastaan vain ja ainoastaan itsestäni. Muut saa puolestani pärjäillä miten lystää.
Kommentit (30)
N 43 kirjoitti:
Ketkä olisivat sisällissodan osapuolet?
Täällä jotkut näyttävät ajattelevan, että se olisi anarkistit, hipsterit, pitkäaikaistyöttömät, vassarit ja muut "yhteiskunnan ja hallitukset sortamat alaluokat" vastaan PersKeKo-hallituksen äänestäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hipsterit ja vastaavat ovat huonoja sotureita. Huono kunto, heikko tahdonvoima, pyrkimys mukavuuksiin.
Samankaltaisista syistähän punaisetkin aikoinaan hävisivät. Joukko aatteellisia hölmöjä ja rikollisia, vailla minkäänlaista kuria tai koulutusta. Viipurissa joukot lähtivät rintamalta omia aikojaan kaupunkiin, kun halusivat huvitella sotimisen sijasta. Kurinalaiset, taistelukoulutusta saaneet ja ammattimaisten komentajien johtamat valkoiset tekivät noista sankareista selvää jälkeä.
Mutta lopulta punaiset kuitenkin voittivat ja valkoiset olivat pitkään paitsiossa.
N16 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä kanssasi.
Kute näet, ap, olet henkisesti 16-vuotiaan tytön tasolla.
Suomalaiset ovat liian laiskoja ja pilalle passattuja käymään töissä saati sitten sotimaan. Eli tule sisällissotaa eikä muutakaan sotaa. Venäjän tms ei tarvitse sotia valloittaakseen laiskanpulskean valittajakansan Suomen. Riittää kun estää pääsyn Facebokiin ja katkaisee pariksi tunniksi sähköt niin suomalaiset on paniikin partaalla ja romuttavat itse yhteiskuntansa.
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Verojen nettosaajat päättävät hankkiutua eroon nettomaksajista. Sen jälkeen on kaikilla hyvä olla.
Pidät siis verojen nettosaajia sotahulluina imbesilleinä? Keitä nämä hirveät verojen nettosaajat ovat? Pitkäaikaistyöttömiä? Pitkäaikaissairaita? Alaikäisiä? Pikkulasten vanhempia?
Vierailija kirjoitti:
N16 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä kanssasi.
Kute näet, ap, olet henkisesti 16-vuotiaan tytön tasolla.
Ihanaa, sitä mä oon aina halunnu.
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Täällä jotkut näyttävät ajattelevan, että se olisi anarkistit, hipsterit, pitkäaikaistyöttömät, vassarit ja muut "yhteiskunnan ja hallitukset sortamat alaluokat" vastaan PersKeKo-hallituksen äänestäjät.
Ok. No, itse en jaksa uskoa sisällissotaan noiden ryhmien välillä. Poliittinen sanasota on toki ihan eri juttu. On Suomi porvarihallituksista ennenkin selvinnyt ilman sisällissotaa.
Ap lähtee siis pakolaiseksi ja jättää naiset ja lapset tänne raakalaismaisten rk-kapinallisten armoille.
Sisällissota käydään muslimien ja kantaväestön kesken. Anarkistit liittyvät varmasti muslimien puolelle.
Verojen nettosaajat päättävät hankkiutua eroon nettomaksajista. Sen jälkeen on kaikilla hyvä olla.