Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä (parisuhde)?

Vierailija
10.08.2016 |

Olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Avioliittomme on täysin kuollut. Kumpikaan ei ole jaksanut sitä hoitaa. Kotona hoidetaan yhteiset asiat ja muuten tehdään molemmat omiamme. Mies ei oikein innostu mistään yhteisestä tekemisestä ja on usein äreä, mutta muuten siis ihan kunnon mies (ei juoppo, väkivaltainen jne.).

Tämmöistä elämää elimme monta vuotta, kunnes kesällä tapasin erään miehen ja rakastuin. Hän sai minut pohtimaan elämääni todella perinpohjaisesti ja tajusin, että haluan erilaista elämää. Olen todella rakastunut tähän mieheen ja olemme päivittäin tiiviisti yhteydessä. Mies asuu töiden vuoksi tällä hetkellä ulkomailla, joten fyysisesti emme voi tapailla. Meillä on valtavan paljon yhteistä ja lisäksi yhteisiä haaveita ja tavotteita.

Mietin tässä, että onko avioero hyvä vaihtoehto? Vai tulisiko minun jäädä liittoon perheen takia? Eroaminen tuntuisi minusta tosi itsekkäältä. Rikkoisin lapseni perheen ja loukkaisin miestäni. Eroaminen on aina ollut paheksuttua myös suvussani. Tämä on tosi iso asia, joka nyt mielessä pyörii ihan taukoamatta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun kirjoittama teksti. Paitsi, että tapasin toisen miehen vuosi sitten. Asumme melko kaukana toisistamme, mutta olemme tavanneet muutaman kerran vuoden aikana. Soitellaan ja viestitellään useamman kerran viikossa.

En tiedä mitä teen. Periaatteessa kaikki elämässäni on kunnossa, mutta avioliittoon ei halua panostaa mies enkä minä. Puitteet kunnossa, mutta tunnepuoli on kuollut. Tai en ole edes varma onko tunnetta koskaan ollutkaan, meninkö naimisiin aikoinaan vääristä syistä.

Olen jo päättänyt, että eroan.

Koen ihan samalla tavalla. Puitteet kunnossa, mutta kumpikaan ei halua panostaa ja tunnepuoli on kuollut.

Ap

Vierailija
22/22 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on aikalailla toivoton ihastuminen, niinkuin sinun tapauksessa selvästi on, kannattaa tämän perään haikailemisen sijasta koettaa vielä panostaa siihen omaan suhteeseen. Seksin lisääminen auttaa, ihan oikeasti, ja tähän voit kyllä vaikuttaa itse. 

Mieti sitä tuskaa ja ylimääräistä säätämistä, mitä perheen hajottamisesta seuraa. Ja mitä hyötyä siitä olisi, kun kerran unelmamiehesi on jossain muualla, eikä takeita toimivasta suhteesta ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla