Nyt kun lähentelen kolmeakymmentä niin...
Viimein olen tajunnut, että minun ei tarvitse olla kateellinen tai mustasukkainen siitä jos joku toinen nainen on kaunis tai seksikäs. Nykyään osaan arvostaa naiskauneutta ja saan siitä itselleni inspiraatiota. Lisäksi olen nyt itse seksikkäämpi kun olen itsevarma ja kateus ei enää paista minusta läpi :) Mieskin on alannut kuvailemaan minua täysin uusin sanoin. On siis huomannut uuden itsevarmuuteni ja sen, että nykyään en enää vähättele itseäni vaan tiedän itsekkin olevani kaunis ja seksikäs.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, kolmekymmentä ahdistelusyytettä voi käydä kukkarolle.
:D
En heti tajunnu.
Ole rehellinen, ap. Yrität tällä avauksella vakuutella tuota itsevarmuuttasi itsellesi etkä meille.
Vierailija kirjoitti:
Ole rehellinen, ap. Yrität tällä avauksella vakuutella tuota itsevarmuuttasi itsellesi etkä meille.
Ei, ei. Entiseen ei ole enää paluuta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Päivän piristys! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta, kyllä omista saavutuksistaan ja siitä kuinka on päässyt eroon epävarmuudesta, saa kertoa muille :) Se on inspiroivaa toisillekin! Mulle kävi samoin kuin ap:lle kolmikymppisenä. En enää vaan osaa kadehtia toisia naisia, kun minä olen minä ja en voi muu olla kuin minä, joten sama se on täysillä itseään rakastaa, rakastaahan ne muutkin :) Paras minä juuri tällaisena :)
Kiitos ap positiivisesta viestistä! :)
Kiitos kannustavasta esimerkistä! T. Eräs vielä itsetuntonsa kanssa kamppaileva.
Eli oot alkanu jo pahasti rupsahtaan ja miehes vaihtaa kohta tiukempaan ja nuorempaan. Jos ei siis jo nyt nussi jotain parikybästä tiukkapilluista pimua sun selkäs takana. Kyllä säkin ap vielä heräät todellisuuteen...