Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella nuo ulkomaalaiset spämmäävät kaveripyyntöjään?

Vierailija
09.08.2016 |

Etsivätkö vaan kaikki tässä kaupungissa asuvat naiset ja laittavat pyynnön? Vai ensin lisäävät jonkun ja sitten sen kaikki kaverit jne.? Ihmetyttää ja ärsyttää, kun minullekin noita täysin tuntemattomien pyyntöjä tulee jatkuvasti, vaikkei minulla edes ole kovin paljoa kavereita Facebookissa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säätää yksityisasetuksia, esim. että vaan kaverien kaverit saavat lähettää kaveripyyntöjä.

Mutta kysymykseen, en tiedä kai ne jostain ryhmistä ja tykkäyksistä löytää ja massapostittaa.

Vierailija
2/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ehkä yksi vuodessa. En aio mitään paskalinkkejä tyyliin "Suomalaisia tuotetestaajia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon vielä, että hyvin vähän jaan ylipäätään mitään Facebookissa. Kovin moneen ryhmäänkään en kuulu. -ap

Vierailija
4/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee siksi koska olet niin hotti mama. Tämänhän tahdoit kuulla.

Vierailija
5/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä estän suoraan kaikki tuntemattomat, jotka lähettelee kaveripyyntöjä. Ulkomaalaiset ja suomalaiset. Jos eivät ole botteja, niin kai ne vaan klikkailee randomien profiilikuviin ja kun tulee nainen vastaan niin laittavat pyynnön. Vai tuleeko näitä miehille?

Vierailija
6/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä estän suoraan kaikki tuntemattomat, jotka lähettelee kaveripyyntöjä. Ulkomaalaiset ja suomalaiset. Jos eivät ole botteja, niin kai ne vaan klikkailee randomien profiilikuviin ja kun tulee nainen vastaan niin laittavat pyynnön. Vai tuleeko näitä miehille?

Siis profiileihin, ei profiilikuviin. t. sama

Vierailija
7/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut vain yksi ja se oli joltain treenattua peppua esittelevältä venäläisnaiselta. Ei nyt ihan hirveesti houkuttanut tämmöstä nuivahtanutta nelivitosta heteroäitiä.

Vierailija
8/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä tulee siksi koska olet niin hotti mama. Tämänhän tahdoit kuulla.

Jos ulkonäkölinjalle lähdetään, niin varmaan pitävät minua ennemminkin helppona kohteena kun olen epähotti :D -ap

Vierailija
9/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan hyväksy niitä kavereiks. Mulle tulee usein kaveripyyntöjä noilta tummilta ja tulisilta, vaikka oon vanha ämmä.

Vierailija
10/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole selvä, tilastojen mukaan 99% näistä tulee naisille ja vain noin 1% tulee miehille, eli tulee niitä molemmille mutta ei samassa suhteessa

Vierailija
11/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan hyväksy niitä kavereiks. Mulle tulee usein kaveripyyntöjä noilta tummilta ja tulisilta, vaikka oon vanha ämmä.

En hyväksykään. Blokkaan myös heti, jos alkavat lähetellä viestejä. -ap

Vierailija
12/12 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei facebookia ei ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi