Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko linssikeitto terveellistä?

Vierailija
09.08.2016 |

Linssejä, vettä, suolaa ja mausteita.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sipulia ja vähän porkkanaa. Ap

Vierailija
2/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilolinssejä vai tavallisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan epäterveellistä.

Vierailija
4/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
5/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avausviesti sai alapeukun?

Vierailija
6/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, tosin kasviksia / marjoja ois hyvä syödä päivän mitaan muillakin aterioilla. Linssikeitto on pitää mulla ainakin nälkää hurjan hyvin. Johtunee proteiinista ja kuidusta. :) Ollut meillä hyvä ruoka etenkin silloin kun ruokarahat ovat olleen vähän tiukilla.

Lisään itse linssikeittoon noiden lisäksi vielä uunissa paahdettua paprikaa ja soseutan, tulee tosi hyvää.

Vierailija
7/49 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Kesällä tuli useaan kertaan keiteltyä iso kattilallinen linssisoppaa.

Vierailija
8/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupasta sa niin huonosti linssejä. Pieniä pakkauksia eikä alkuperämaata ilmoitettu.

Vierailija
9/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskaa? Vai veteenkö teet?

Vierailija
10/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, linsseissä on paljon proteiinia ja mineraaleja ja vähän rasvaa.

Vierailija
11/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupasta sa niin huonosti linssejä. Pieniä pakkauksia eikä alkuperämaata ilmoitettu.

Mä tiaan saksasta, 1 ja 2 kg pusseja saatavilla siellä.

Vierailija
12/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön melkein joka viikko lounaaksi linssikasviskeittoja, nam ja täyttävää + terveellistä!

Vierailija
13/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas piereskely ei ole terveellistä ja kertoo suolistossa tapahtuvista ongelmista.

Lyhyesti: ei ole terveellistä

Vierailija
14/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssimuhennos, tykkään enemmän linssimuhennoksesta enkä linssikeitosta niin paljon.

Linssikeittoon tulee porkkanaa, sipulia ja häränhäntää kun linssimuhennokseen taas tulee vain mausteet...

Vierailija
15/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä kasviproteiiniä ainakin on linsseissä. Maku on hernemäinen neutraali. Ei mitään suurta herkkua mutta kannattaa joskus tehdä just siksi kun on terveellistä.

Vierailija
16/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka ole alkuperämaata? Gogreeniltä saa ainakin kuivalinssejä, ei missään superisoissa paketeissa, mutta isompia kuin ne valmiiksi keitetyt tölkit. Lidlistäkin saa muistaakseni puolen kilon pusseja aika edullisesti. Itse ostan yleensä etnisistä marketeista kilon pusseja.

Vierailija
17/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linsseille voi olla allerginen. Silloin on epäterveellistä.

Vierailija
18/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää mömmöä, jos haluat helvetillisen närästyksen, SYÖ LINSSIKEITTOA!

Vierailija
19/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmanmakuista kuin herne, miedompi ja makeampi. Kuituja ja proteiinia. Kyllä tuo on laadukasta syötävää.

Vierailija
20/49 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka ole alkuperämaata? Gogreeniltä saa ainakin kuivalinssejä, ei missään superisoissa paketeissa, mutta isompia kuin ne valmiiksi keitetyt tölkit. Lidlistäkin saa muistaakseni puolen kilon pusseja aika edullisesti. Itse ostan yleensä etnisistä marketeista kilon pusseja.

Noita GoGreenejä ei ole aina edes Prismoissa saatavilla. Itse hamstraan aina kaappiin kun jostain löydän, koska sen verran harvoin on missään ja linssikeitto on hiton hyvää. Täytyypäs käydä kurkkaamassa noihin pikkumarketteihin, itselleni ei ole koskaan tullut tavaksi niissä asioiminen!

- eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi