Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisi kätevästi 200 €/kk sivutuloja?

Vierailija
09.08.2016 |

Aloitan pian opiskelut ja laskeskelin, että tarvitsen pari sataa euroa ylimääräistä kuussa jotta välttyisin leipäjonoilta ja voisin hankkia bussikortin. Mikähän olisi sopiva työ johon pääsee ilman suhteita? Puhelinmyyntiä olen jo kokeillut eri firmoissa ja siihen en enää suostu, koska yksikään rehellinen firma ei palkkaa tällaista surkimusta eikä kusetusfirmoista saa "palkaksi" muuta kuin pahan mielen. Mainosten jako on niin huonosti palkattua että se on vasta viimeinen oljenkorsi, eikä silläkään saa koko summaa millään kasaan (ilman että se haittaa opiskelua liian paljon). Olen hakenut töitä siivoojana, kaupan myyjänä ja pikaruokaloista mutta ainakaan vielä ei ole tärpännyt. Mitä muuta kannattaisi yrittää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

feissari

Vierailija
2/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäistä lastenhoitoa tuttavilla tai tuttujen tutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kakkuja, sillä voi tienata vaikka kuinka paljon, eikä tule seuraamuksia. Eikä tarvitse olla edes kovinkaan taitava.

Vierailija
4/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito. Jonkun paikallisen fb kirppisryhmän/ilmoitussivun kautta mainostat itseäsi.

Vierailija
5/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta blogi.

Vierailija
6/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän helpon tavan, mutta on rikos kehottaa rikokseen ketään. Eli enpä kerro.

Vierailija
7/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kioskimyyjä?

Vierailija
8/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudu pesemään muiden autoja sopivaa korvausta vastaan.

Vierailija
9/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttu kysyisi, olisin valmis maksamaan seuraavista palveluista:

- ikkunoiden pesu

- auton pesu ja imurointi

- nurmikon leikkuu

- kylpyhuoneen ja vessan kuuraus

- imurointi

- pölyjen pyyhintä

- pyykinhuolto

Mitään siivousfirmaa en halua kotiini, mutta työttömälle tai lisätienestiä kaipaavalle tutulleni maksaisin mielelläni. Työttömältä pikkuveljeltäni olen joskus kysynyt haluaisiko hän tienata rahaa tekemällä jotain, mutta ei kuulemma halua. Helpompi kerjätä äidiltä ja isältä rahaa.

Vierailija
10/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippaaminen. Parissä päivässä saat useamman satasen eli ei tarvii tehdä töitä usein eikä sekaipalveluita. Voin suositella Tampereelta mansen sex shoppia. Toki pitää olla ulkonäköä, mukava luonne ja kestävä pää.

T. Ex strippari joka lopetti valmistumisen jälkeen.

Vierailija
11/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippaaminen. Parissä päivässä saat useamman satasen eli ei tarvii tehdä töitä usein eikä sekaipalveluita. Voin suositella Tampereelta mansen sex shoppia. Toki pitää olla ulkonäköä, mukava luonne ja kestävä pää.

Uteliaana on pakko kysyä: Kerrotko työstäsi CV:ssä?

Vierailija
12/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalveluita* siis ei

Vierailija
13/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppaan 10 :ä.Mol.fi stä kotisiivouspaikkoja ja siivousta ja ikkunanpesua vanhuksille ja sairaille. työtä ja palkkaa on mutta työt ja tekijät  ei kohtaa. MENE kirkon johonkin vanhus ym kerhoon tai ota yhteyttä diakonissaan.

Vierailija
14/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsi kestää, niin prostituutio. En sano tätä trollaillakseni, vaan ihan tosissani. Minun kuukausituloni ponnahtivat n. tuhannella eurolla sen jälkeen, kun aloitin. Viime viikolla sain yhtenä päivänä 730€, kun kävin toteuttamassa erään miehen harvinaisempaa fetissifantasiaa.

Mutta jos et usko, että ala sopii mielenterveydellesi, niin sitten menet vaikka mieluummin sinne leipäjonoon.

Vierailija
15/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaana on pakko kysyä: Kerrotko työstäsi CV:ssä?

En tietenkään. Ensimmäinen ammattini oli parturi-kampaaja ja työvuosia sieltä sekä myyjän hommista cv:ssä joten tuo pari vuotta eroottisena tanssijana sopi mulle erinomaisesti.

Vierailija
16/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilapäistä lastenhoitoa tuttavilla tai tuttujen tutuilla.

Niin tai MLL:n kautta jos käyt ensin niiden lastenhoitokurssin.

Vierailija
17/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääsi kestää, niin prostituutio. En sano tätä trollaillakseni, vaan ihan tosissani. Minun kuukausituloni ponnahtivat n. tuhannella eurolla sen jälkeen, kun aloitin. Viime viikolla sain yhtenä päivänä 730€, kun kävin toteuttamassa erään miehen harvinaisempaa fetissifantasiaa.

Mutta jos et usko, että ala sopii mielenterveydellesi, niin sitten menet vaikka mieluummin sinne leipäjonoon.

Ala voi olla uhka muullekin kuin mielenterveydelle. Seksin ostajien joukossa on monenlaisia sekopäitä, ja työtä tehdään harvemmin sellaisissa paikoissa missä apu olisi lähellä...

Vierailija
18/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartyLite konsultiksi! Itse aloin ollessani hoitovapaalla ja sain sen verran tienestiä, että pystyin jatkamaan hoitovapaalla oloa kunnes lapsi täytti kolme vuotta =) Tienaat, jos olet aktiivinen! Tein pari iltaa viikossa ja sain semmoset 500 € kuukaudessa!

Vierailija
19/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opintolainaa, kyllä sen saa maksettua pois. Töissä käyminen ainakin yliopisto-opintojen ohella voi olla todella kuluttavaa ja jaksamista ei enää riitäkään itse opintoihin panostamiseen. Itse siivosin ja toimin baaritarjoilijana opintojen ensimmäisenä vuonna viikonloppuisin, lisää tuloja sai muutaman satasen kuussa. Jos päätät hakeutua töihin, suosittelen yötyötä lisien takia. Ainakin yökerhot ym saattavat ottaa kokemattomankin plokkaamaan ja tiskaamaan, ehkä jopa tiskin taakse harjoitteleman - muista vain tehdä kirjallinen työsopimus heti, sillä alalla on epärehellisiäkin toimijoita. Yksi vaihtoehto voi olla hakeutua vuokratyöfirman listoille nämä hommat kiikarissa, sillä vuokrafirmoja käytetään nykyään paljon. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
20/50 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PartyLite konsultiksi! Itse aloin ollessani hoitovapaalla ja sain sen verran tienestiä, että pystyin jatkamaan hoitovapaalla oloa kunnes lapsi täytti kolme vuotta =) Tienaat, jos olet aktiivinen! Tein pari iltaa viikossa ja sain semmoset 500 € kuukaudessa!

En kyllä ikinä kehtaisi alentua moiseen. Ahneet ihmiset pitää ilmaisen krääsän ja tarjousten toivossa kotikutsuja kavereilleen, joista moni päätyy ostamaan velvollisuudentunnosta ylihintaista paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi