Apua, auttakaa tyylitajutonta!
Serkun häät tulossa viikonloppuna eikä mulla ole mitään päällepantavaa. Muksujen vaatteet on jo hankittu ja ukolla tietysti puku mutta mulla paralla ei ole oikein mitään kunnollista. Kampaajalla onneksi hiukset laitettiin upeiksi mutta vaatteitakin pitäisi olla.
Olen kolmekymppinen, 165 cm ja aika siro muuten mutta takapuoli suurehko enkä halua sitä korostaa millään lailla. Mulla on yksi musta, siisti vähän polvien yläpuolelle ylettyvä hame jota voisi ajatella mutta onko vähän tylsä? Mitä yläosaan? entäs kengät? Kävisikö pitkävartiset tyylikkäät saappaat hameen kanssa vai pitääkö olla korkkarit? Auttakaa tyyligurut, pliiiiiis!
Kommentit (3)
joten täytynee tyytyä tuojhon hameeseen. Miten sukkahousut? Minkä väriset, pitäisikö olla kiiltävää vai mattaa? Tiedän, että kuulostan urpolta mutta olen aika onneton näissä asioissa :-)
Joku kaunis juhlava jakku olisi kiva. Sinne alle ei välttämättä tarvitse mitään näkyvää paitaa, jos jakun napistus riittävän ylös.
Ihon väriset sukkahousut, matta tai kiiltävä, ihan sama. Avokkaat ja miel. samanvärinen käsilaukku.
Sopivasti koruja, ei kaikkia mitä kaapista löytyy.
Lisäksi jos sulla on korvakoru-kaulakoru-setti (eli samaa sarjaa olevat), laita ne, mutta älä valitse liian isoja koruja.
Jos sinulta ei löydy mekkoa, niin laita sitten se hame. Yläosaksi voisit valita jotain muuta väriä kuin mustaa, esimerkiksi kauluspaita joka on harmaa, luumun värinen, tms. tumma väri. Varminta valita tumma väri, niin et ainakaan voi mokata kokonaisuutta (ovathan kenkäsikin mustat?) :) Jos kauluspaitaa ei löydy, niin laita jokin tyylikäs (hihaton) toppi. Jos laitat pelkän topin, myöskään rannekoru ei olisi liioittelua (kunhan sopii muihin koruihin).
Vaikeutinko vain asiaa? :)