Tyttöystävän sääntövihko poikien matkalle
Uutisessa oli että "psykoa" :o Tuli jotenkin paha mieli, että ajatteleeko miehet oikeasti noin. Minun mielestäni oli ihan suloista ja kertoo välittämisestä. En itse ehkä tekisi vihkoa mutta haluaisin kyllä kerrata säännöt jos mieheni lähtisi bilekohteeseen poikien matkalle. Tietysti olisin myös iloinen miehen puolesta ja toivottaisin hyvää matkaa, mutta ajattelin että miehetkin tajuaisi että puhuessaan tuollaista nainen on haavoittuvainen ja epävarma, ei mikään psyko...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä nyt psykosta tai sairaasta, mutta ihan helkkarin lapsellista tuo vihko!
No minustakin melko lapsellista mutta nuo olivatkin 18 -vuotiaita. Loukkaavaa silti mielestäni tälle tytölle että poikaystävä kutsuu julkisesti mielisairaaksi kun tyttö selvästi jännittää ja ehkä pelkää tulevaa rellestysmatkaa.
Itsekin kirjoitin miehelleni lappuja kun hänen äitinsä kuoli ja jätin housujen taskuun. Esimerkiksi "pidän puhelimen töissä päällä, voit soittaa koska tahansa vaikkei olisikaan asiaa <3" Olenko psyko...
Juu ja kiva asenne tytöllä myös, kun sanoo että "drinkeistä säästyvät rahat voit käyttää minuun". Pienemmästäkin saa tällä palstalla narsismidiagnoosin, noh, jos kyseessä on mies.
Hyi helvetti, iha sairas :D Toivottavasti jätkä tajuaa pitää tollasen vainoharhaisen kiertoon!
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa oli että "psykoa" :o Tuli jotenkin paha mieli, että ajatteleeko miehet oikeasti noin. Minun mielestäni oli ihan suloista ja kertoo välittämisestä. En itse ehkä tekisi vihkoa mutta haluaisin kyllä kerrata säännöt jos mieheni lähtisi bilekohteeseen poikien matkalle. Tietysti olisin myös iloinen miehen puolesta ja toivottaisin hyvää matkaa, mutta ajattelin että miehetkin tajuaisi että puhuessaan tuollaista nainen on haavoittuvainen ja epävarma, ei mikään psyko...
No totta vitussa ajattelen että ihan psyko! Kuvittele millainen feminazi paskamyrsky siitä seuraisi jos kyseessä olisi ollut mies joka laatii naiselle säännöt. Jotkut naiset kuvittelee olevansa oikeutettuja tuollaiseen käytökseen koska ovat muka ''herkkiä ja haavoittuvaisia''.
Ja sit ihmetellään miks ei löydä miestä ja tulee petetyks...
Lista on todellakin aivan sairas, mutta törkeää myös poikaystävältä julkaista se twitterissä! Miksi on tuollaisen tytön kanssa ja sitten pilkkaa häntä julkisesti.
En ole koskaan kokenut tarpeelliseksi muistuttaa miehelle, että ei saa pettää. Eiköhän se tiedä sen jo.
Jos joku päättää pettää, niin ei siinä mitkään sääntövihot auta. :D
Kyllä on parisuhteessa jotain vialla jos ylipäänsä pitää tuollaista listaa tarpeellisena ja lisäksi vielä luulee voivansa kieltää aikuista ihmistä puhumasta vastakkaiselle sukupuolelle. Ei mene enää edes vitsistä, ei ole millään lailla rakastavaa tai söpöä vaan pelottava sekoitus kontrollinhalua, epävarmuutta ja mustasukkaisuutta.
Kannattaisi erota. Niin mä tekisin, jos mun mies yrittäisi esim. kieltää mua puhumasta toisille miehille.
Ikään kuin se vihko tai mikään mukaan mitään auttaa, jos mies haluaa painaa lomareissulla muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vittu te naiset osaatte kyllä oikeuttaa kontrollifriikkiyden ja ihan minkä vaan. Ko. nainen on ihan vitun paska nainen eikä kukaan mies jolla on itsetunto suostuisi ikinä seurustelemaan sellaisen kanssa. Mieheltä et sinä ap eikä varmaan kukaan muukaan täällä hyväksyisi ikinä tuollaista käytöstä.
T. mies
Miksi vihkonaisen mies sitten haluaa olla parisuhteessa hänen kanssaan?
Jokaisella seurustelevalla miehellä on 1.sääntö: Älä nussi muita naisia. Muille säännöille nauran.
Vierailija kirjoitti:
Vittu te naiset osaatte kyllä oikeuttaa kontrollifriikkiyden ja ihan minkä vaan. Ko. nainen on ihan vitun paska nainen eikä kukaan mies jolla on itsetunto suostuisi ikinä seurustelemaan sellaisen kanssa. Mieheltä et sinä ap eikä varmaan kukaan muukaan täällä hyväksyisi ikinä tuollaista käytöstä.
T. mies
Alkoipa kommentti hyvin, "vittu te naiset". Itse en nähnyt naisten viestejä, joissa sääntövihkoa olisi puolusteltu. Sinä syytät kaikkia naisia kontrollifriikeiksi, minuakin, joten kiitos paljon.
On ihan eri asia pyytää mieheltä, että muistele minuakin välillä kuin tehdä matkalle sääntöjä. Siinä käy vielä niin, että jotain unohtuu ja mies lukee vihkoaan kuin piru raamattua. Kyllä toiseen pitää luottaa niin kauan, kun luottamusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä nyt psykosta tai sairaasta, mutta ihan helkkarin lapsellista tuo vihko!
No minustakin melko lapsellista mutta nuo olivatkin 18 -vuotiaita. Loukkaavaa silti mielestäni tälle tytölle että poikaystävä kutsuu julkisesti mielisairaaksi kun tyttö selvästi jännittää ja ehkä pelkää tulevaa rellestysmatkaa.
Itsekin kirjoitin miehelleni lappuja kun hänen äitinsä kuoli ja jätin housujen taskuun. Esimerkiksi "pidän puhelimen töissä päällä, voit soittaa koska tahansa vaikkei olisikaan asiaa <3" Olenko psyko...
Come on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi painaa oikein kirjasen "säännöt" ja tentata mieheltä että osaa läksynsä ennen reissuja. Reissuun kirja mukaan ettei unohdu.
No en ihan näin ajatellut. Minusta tuon vihon sisältö on "Minä oikeasti välitän sinusta paljon, muistathan sen ja välität minusta silloinkin kun pidät hauskaa ja riehut poikien kanssa"
ap
Ai nyt kontrolloiva, omistava ja hallistseva suhtautumiseen toiseen onkin välittämistä... MItähän olis käyny jos mies tekis tyttöystävälleen vastaavanlaiset säännöt?
Silti mua ällöttää, et kaikki pitää sinne someen tunkea ja tehdä toisesta naurunalainen ympäri maailmaa muutamissa tunneissa. Tosi iljettävää kun kaikki henkilökohtaiset asiat sinne someen tungetaan. Tuokin naisparka on sitten "sääntötyttö" mahdollisesti koko lopun elämänsä, jos aina googlettaessa hänet tulee tuo uutinen esiin..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu loukkaavalta että sanotaan hulluksi, psykoksi tai sairaaksi jos on epävarma kun mies lähtee lomalle kohteeseen joka tunnetaan yhden illan jutuista ja villistä yöelämästä. En ikinä sanoisi miestäni sairaaksi jos hän kysyisi että enhän petä häntä...
ap
Entä jos se tekis sulle säännöt, jossa uhkailee tekeväs sun elämästä helvettiä jos petät häntä? Välittämisen merkki?
Et ihan ymmärtänyt keskeistä pointtia.
Tuskin omien lappujesi tarkoitus oli ripustautua mieheesi ja kontrolloida hänen tekemisiään? Vai lukiko jossain että 'älä haaskaa rahaa kalliiseen arkkuun tai turhanpäiväisiin hautajaisiin, kun voit sen sijaan käyttää ne minuun!'?
Psyko terminä 18 vuotiaan suusta on kuin mikä hyvänsä adjektiivi.
Tuskin ajatteli tekevänsä psykiatrista diagnoosia...
Ei jokainen narsisti-sanaa käyttäväkään niin pitkälle tarkoita sanoissaan mennä.