Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän sääntövihko poikien matkalle

Vierailija
09.08.2016 |

Uutisessa oli että "psykoa" :o Tuli jotenkin paha mieli, että ajatteleeko miehet oikeasti noin. Minun mielestäni oli ihan suloista ja kertoo välittämisestä. En itse ehkä tekisi vihkoa mutta haluaisin kyllä kerrata säännöt jos mieheni lähtisi bilekohteeseen poikien matkalle. Tietysti olisin myös iloinen miehen puolesta ja toivottaisin hyvää matkaa, mutta ajattelin että miehetkin tajuaisi että puhuessaan tuollaista nainen on haavoittuvainen ja epävarma, ei mikään psyko...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi painaa oikein kirjasen "säännöt" ja tentata mieheltä että osaa läksynsä ennen reissuja. Reissuun kirja mukaan ettei unohdu.

Vierailija
2/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä lomalla on hauskempaakin tekemistä kuin lukea jotain sääntövihkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrata säännöt... Niin kuin lapselle.

Minulle ei kävisi.

Vierailija
4/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla sellaisen kanssa johon ei luota?

Vierailija
5/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi painaa oikein kirjasen "säännöt" ja tentata mieheltä että osaa läksynsä ennen reissuja. Reissuun kirja mukaan ettei unohdu.

No en ihan näin ajatellut. Minusta tuon vihon sisältö on "Minä oikeasti välitän sinusta paljon, muistathan sen ja välität minusta silloinkin kun pidät hauskaa ja riehut poikien kanssa"

ap

Vierailija
6/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän nittä sääntöjä on mitä pitäisi käydä läpi?

Vierailija
7/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku linkki uutiseen, vai mistä ap puhuu?

Vierailija
8/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu loukkaavalta että sanotaan hulluksi, psykoksi tai sairaaksi jos on epävarma kun mies lähtee lomalle kohteeseen joka tunnetaan yhden illan jutuista ja villistä yöelämästä. En ikinä sanoisi miestäni sairaaksi jos hän kysyisi että enhän petä häntä...

ap

Vierailija
9/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne 10 käskyä.

Vierailija
10/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku linkki uutiseen, vai mistä ap puhuu?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001236226.html

11/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite laittasin siveysvyön miehelle, koska kyllähän kaikki tietää mitä varten nuo poikien reissut oikein on.

Vierailija
12/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntövihko... Ei helvetti :DDD

1. Älä petä

2. Älä katsele muita naisia

3. Älä puhu kenenkään naispuoleisen kanssa

4. Älä juo alkoholia ettei mikään kolmesta edellisestä tapahdu

mitäs vielä keksis.... :DDD

Vierailija
13/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä nyt psykosta tai sairaasta, mutta ihan helkkarin lapsellista tuo vihko!

Vierailija
14/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen lista olis kyllä hyvä muistutus, että aika laittaa muija vaihtoon. Tuskin enää menee vainoharhaisuus ainakaan lievempään suuntaan tuosta vuosien mittaan...

Vierailija
15/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että mies jättää jotain tekemättä sen ansiosta että "kertaatte säännöt" lähtiessä. Mies hoksaa että ai niin, en saakaan pettää, hyvä kun muistutit? Kyllähän nämä pitää olla aikuiselle ihmiselle itsestäänselvyyksiä. Ja takuulla tekee mitä haluaa jos on tehdäkseen, käytiin keskustelua tai ei.

Vierailija
16/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihan näin ajatellut. Minusta tuon vihon sisältö on "Minä oikeasti välitän sinusta paljon, muistathan sen ja välität minusta silloinkin kun pidät hauskaa ja riehut poikien kanssa"

ap

Joo.

Suurta kiintymystä osoittaa sekin: "Älä osta muille tytöille drinkkejä. Sen rahan voit käyttää minuun!"

Pusi pusi.

Olen itsekin nainen ja 18 vuotiaana seurustellut pitkäaikaisen poikaystävän kanssa - mutta en sentään ollut moinen aivoton ja itsekeskeinen ääliö.

Sitäpaitsi kaveri itse kutsui tyttöystäväänsä psykoksi - eiköhän tiennyt mistä puhui...

Vierailija
17/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä nyt psykosta tai sairaasta, mutta ihan helkkarin lapsellista tuo vihko!

No minustakin melko lapsellista mutta nuo olivatkin 18 -vuotiaita. Loukkaavaa silti mielestäni tälle tytölle että poikaystävä kutsuu julkisesti mielisairaaksi kun tyttö selvästi jännittää ja ehkä pelkää tulevaa rellestysmatkaa.

Itsekin kirjoitin miehelleni lappuja kun hänen äitinsä kuoli ja jätin housujen taskuun. Esimerkiksi "pidän puhelimen töissä päällä, voit soittaa koska tahansa vaikkei olisikaan asiaa <3" Olenko psyko...

Vierailija
18/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sisältö on, että sääntökirjeen kirjoittaja on kontrolloiva takertuja.

Vierailija
19/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset pettävät itse herkästi. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
20/34 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te naiset osaatte kyllä oikeuttaa kontrollifriikkiyden ja ihan minkä vaan. Ko. nainen on ihan vitun paska nainen eikä kukaan mies jolla on itsetunto suostuisi ikinä seurustelemaan sellaisen kanssa. Mieheltä et sinä ap eikä varmaan kukaan muukaan täällä hyväksyisi ikinä tuollaista käytöstä.

T. mies