Kylie Jenner lip challenge, teen juuri.
Kommentit (15)
Ei kannata, saattaa vaurioittaa huulia pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ankkahuuli
Eihän se vaikutus nyt kauan kestä 😄 ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, saattaa vaurioittaa huulia pysyvästi.
Teen vähän kerrallaan. Otan välillä pois. ap
Olen miettinyt täytettä ylähuuleen ja nythän sen nään, että mille näyttäisin. ap
Siis mikä tää on? En ollut koskaan kuullutkaan, niin googletin kuvia. Ei varmaan ole terveellistä :D Näköjään jotain vahinkojakin on tapahtunut. Kauanko ne pysyy tuollaisina?
Itse en uskaltaisi kokeilla, mielummin vaikka ottaisin sitä täyteainetta.
Olen vessassa, mies tuli juuri. Kohta esittelen uudet huulet 😆 ap
Toi on oikeasti vaarallista, ihmiset, älkää tehkö.. :< tuossa videon loppuosassa vilahtaa varsin puistattavia kuvia
Totahan on tehty pentuna aikoinaan. En kyllä muista, että huulille olisi silloin mitään tapahtunut,
No se edes onnistunut. Pulleus lähti melkein heti. ap
En uskalla enää kokeilla, tulee pian mustelmat. Juuri luin että jollain olisi huulet räjähtäneet sen takia ja kuollut siihen. ap
Kaverin kanssa olen tehnyt ja kivan isot huulet tuli. Ihan kauhrathan ne oikeasti oli ja mustelmat päättivät myös käydä vieraissa. Mutta yön yli kun nukuttiin (tehtiin siis illalla) niin oli jo huulet ja mustelmat poissa.
Ja siis me tehtiin kaverin kanssa tyhminä viis minuuttia ja sen takia huulet olivat vasta aamulla poissa.
Laitoin miehelle viestin, että kävin aisioilla, älä järkyty kun tulet kotiin. Uskottelen sille että kävin otattamassa täytettä huuliin 😂 ap