Lämpötolpan (ajastimella) käyttöohjeet rautalangasta?
Eli kuinka ihmeessä käytetään ajastimella varustettua lämpötolppaa? Meidän tolpassa on numerot 1-24 ympyrässä ja ulkoympyrässä punainen ja vihreä nuoli, eli osaisiko joku selittää kuinka saisin auton lämpimäksi aamulla. Autossa on lohkolämmitin ja tarkoitus olisi että auto olisi lämmin klo 8.30 aamulla.
Guide for lämpötolppa dummyes haussa :)
Kommentit (3)
se missä on 1-24 numerot ovat niin kuin kello sen laitat oikeaan aikaan eli jos kello on päivällä kello 14 niin pyöräytät ajastimen sen kohdalle ja se jossa on vihreä ja punainen nuoli niin se osoittaa ajan milloin autoa siten ajastin lämmittää. Vihrellä aloittaa lämmityksen ja punaisella lopettaa.
Jos se ajastin on samanlainen kuin meillä, kellonaika siirtyy, kun pyöritetään keskellä olevaa pikku ympyrää nuolen suuntaisesti.
ja punainen esim klo 9 kohdalle. Eli lämmityksen alku ja loppuaika.
Joissakin ajastimissa on sellaisia pykäliä mitkä vielä painetaan pohjaan halutulla lämmitysajankohdalla.