Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreikan mantereen lomakohteet, suosittele!

Vierailija
08.08.2016 |

Näistä ei kai ole niin paljon juttua ollut.. Etsinnässä lomakohde keski-ikäisille vanhemmille ja 11 v lapselle. Ensin mietin Rodoksen saarta, mutta sieltä hankala löytää huvilaa suht läheltä kaupunkia. Sitten aloinkin tutkia tuota mantereen puolta. Parga näyttäisi tosi kauniilta, mutta tuleekohan siellä pitkä aika... aika pieni paikka kuitenkin. Entä Loutraki? Kaikkea saa ehdottaa. Tykätään kauniista maisemista, uimisesta, minä shoppailusta :) Jotain aitoa kreikkaakin olisi hyvä olla. Lapselle olisi tietty kiva olla jotain mukavaa tekemistä. Aiotaan vuokrata huvila uima-altaalla. Ehdota, kiitos! Muutakin kuin mantereen kohdetta saa tietysti ehdottaa. Plataniaksessa Kreetalla on käyty lapsen kanssa, se oli liian pieni paikka minulle, sekä meri tosi tuulinen. Agios Nikolaoksessa ja Rodoksella olen käynyt 30 v sitten...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi manner? Joku kiva saari?

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Pargasta todella paljon mutta ei se mielestäni shoppailijan paikka ole. Jos tykkää kävellä, löytyy kukkulaa ja metsäpolkua. Kylä ja pienet rannat ovat hyvin kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, oisko mantereella joku kiva kohde. Rodoksen kaupungin olen tosiaan nähnyt, Lindoksen ja Falirakin, Agios Nikolaoksen ja Plataniaksen ja samlla reissulla Hanian. Vähän haastetta tuo tietty tuo huvilan löytyminen, kun ei kuitenkaan mihinkään ihan korpeen halua, vaan joku vähän isompi kylä/kaupunki pitäis olla lähellä. Saa suositella :)

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa Pireukseen. Ateenan eteläpuolella näyttää olevan rantakohteita, onko tietoa kenelläkään niistä. Itse menemme myös Toloon/Toloniin Peloponnesoksella. On pieni kylä, ehkä ei sinulle,

Vierailija
5/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Vinkkejä?

Vierailija
6/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koroni oli ihan kiva. Hyvä ranta, kiva pikku linnoitus, sopivasti turismia. Jos vuokraa auton niin voi käydä päiväreissuillakin. Aika pieni paikka, mutta itse tykkään sellaisista.

Vierailija
7/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koroni oli ihan kiva. Hyvä ranta, kiva pikku linnoitus, sopivasti turismia. Jos vuokraa auton niin voi käydä päiväreissuillakin. Aika pieni paikka, mutta itse tykkään sellaisista.

No joo, nyt kun luin muita vastauksia niin ei tämä kyllä shoppailijalle taida sopia, liian pieni paikka siihen.