Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska pääsen yli rakastumisesta?

Vierailija
08.08.2016 |

Tapasin erään miehen kaksi vuotta sitten. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, ainakin minulle. Uskon että myös hänelle, ainakin puhuimme 15 minuuttia ensimmäisten tunteiden tunnustusten jälkeen käytännön asioista, ja kuinka se käytäntö olisi vaikeaa. Minä nimittäin olin naimisissa ja äiti, mies oli minua yli kymmenen vuotta nuorempi.

Koitimme olla vain ystäviä. Välillä se sujui. Enenevissä määrin tilanne muuttui tukalaksi. Vuosi sitten mies katkaisi minuun kaikki siteet, sanoi ettei pysty enää, anteeksi, varmasti tuntuu pahalle, mutta pakko.

Viime talvena otin avioeron miehestäni. Siitä kuultuaan tämä toinen mies vähän otti yhteyttä, tapasimme muutaman kerran yhteisten ystävien seurassa. Kaikki meni hyvin. Yhtäkkiä keväällä mies ilmoitti, että pelkää aivan hirveästi kaikkia tunteitaan, eikä pysty tapaamaan minua enää. Noin kerran kuussa vaihdamme muutaman sanan.

Olen aivan hajalla. Vuosi sitten kun välimme katkesi tämän toisen miehen kanssa, tuntui kuin joku olisi repinyt minut kahtia. Minusta puuttui valtava osa. Olin aivan vajavainen. Itkeskelin joka päivä ikävääni ja ahdistustani. Olin kuin amputoitu.

Enää ei fyysisesti satu, niin paljoa, oksettaa joskus, ja itken usein ikävääni. Ajattelen häntä aivan koko ajan, vaikka minkä yritän, en saa häntä pois mielestäni. Olen alkanut ajoittain vihaamaan itseäni tästä syystä. Miksi olen niin tyhmä etten osaa päästää irti? Olen kirjannut ylös kaikki ikävät piirteet hänestä, koittanut mielessäni kuvitella kaikkia tilanteita missä asiat voisivat mennä pieleen, mutta ei auta. En tajua mitä voin enää tehdä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä kellään muulla ole kokemusta vastaavasta?

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, puhuin asiasta jopa psykologille. Hän sanoi, että on hyvin mahdollista, että tunteet heräävät henkiin aina, kun niiden kohteen näkee. Ettei tärkeästä ihmisestä välttämättä pääsekään koskaan täysin yli. Elämä jatkuu silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limerenssi?

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja uskon olevani läheisriippuvainen.

Vierailija
5/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Limerenssi! Tuota se taitaa olla..

ap

Vierailija
6/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se vaikeroijatrolli jonka tunnistaa retardista kirjoitustavasta uliuliuli...

Vierailija
7/7 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se vaikeroijatrolli jonka tunnistaa retardista kirjoitustavasta uliuliuli...

Niin on 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme