Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu myöntää saaneensa lapsensa IRC-Gallerian vauvabuumissa?

Vierailija
08.08.2016 |

Eli Galtsun nuorten äitien, vauvaporukoiden ja -kuvien inspiroimana "some 1.0"-aikaan?

Miten sulla menee nyt? Nolottaako menneiden muistelu? Oletko Äityleissä?

Minä myönnän. Hyvin menee. Lapseni olivat nuoruuden päähänpisto kun elämällä ei ollut muutakaan suuntaa ja "muillakin on". Olen edelleen lasteni isän kanssa yhdessä, ja loppujen lopuksi kiitollinen lapsistani. Olen nykyään ihan normaali, noin kolmekymppinen uraäiti. En kuulu Äityleihin.

Hävettää sinänsä, kun miettii kuinka nuorena sitä oikein sitoutui näihin ihmistaimiin - ja että koin olevani valmis sellaiseen päätökseen! Olen ollut ihan keskiverto vanhempi kuitenkin. En ikinä tunnustaisi tätä asiaa kenellekään irl.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä älyttömintä mitä oon lukenut AV:lla vähään aikaan

Vierailija
2/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ehkä älyttömintä mitä oon lukenut AV:lla vähään aikaan

En edes täysin ymmärrä aloitusta. Tai toisaalta, olin parikymppisenä täysin hukassa elämäni kanssa ja meinasin hankkia lapsen yksin yhden illan jutusta koska ei ollut muutakaan tekemistä/elämää. Onneksi ei tärpännyt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?

Vierailija
4/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh?

Ap tarkoittanee sitä, kun Galtsussa oli aikoinaan paljon nuoria äitejä, odotus- ja vauvaryhmiä jne.

Itse muistan lähinnä "Lapsensa menettäneet"-ryhmän, jossa oli tosi surullisia tarinoita ja käyttäjillä kuvia pienistä arkuista ym...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme